مدیرکل زندان‌های استان یزد گفت: سطوح پست سازمانی روابط عمومی در سازمان زندانها نیازمند بازنگری، اصلاح و ارتقاء است و از اهمیت زیادی برخوردار است.

رضا ذوالفعلی نژاد در این مراسم افزود: به رغماینکه تمام عملکرد سالیانه، اخبار،مصاحبه ها و غیره از کانال روابط عمومی منتشر می‌شود عدم اهمیت به ارتقای شغلی در چارت روابط عمومی باعث کاهش انگیزه در همکاران این بخش می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر استفاده از افراد باهوش،هنرمند و متعهد در بخش روابط‌عمومی ، ارائه عملکرد یک مجموعه از سوی چنین فردی را  به صورت حرفه ای، جامع و کامل برشمرد.

این مسئول در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد زندان‌های یزد خواستار تکمیل چرخه اصلاحی و تربیتی زندان در بعد از آزادی زندانی شد.

به گزارش روز چهارشبه روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های یزد، ذوالفعلی نژاد افزود: سیاست کلی سازمان زندان‌ها در سال‌های اخیر بر اولویت برنامه های فرهنگی در راستای اصلاح و تربیت مددجویان بنا گذاشته شده است .

وی با اشاره به فعالیت‌های عمده زندان های یزد در اشتغال و حرفه آموزی، بکار گیری ۲۲۰ نفر از زندانیان رای باز در کارگاه های خارج از زندان را موجب درآمد ۷۰۰ میلیون تومانی برای زندانیان و خانواده هایشان اعلام نمود و خواستار انعکاس این گونه مسائل از سوی روابط عمومی ها در جهت تغییر نگرش عمومی جامعه نسبت به مددجویان شد.

این کارگاه ۲ روز ادامه دارد.

هم اکنون در استان یزد سه زندان شامل زندان مرکزی و شماره ۲ در شهر یزد و یک زندان در اردکان وجود دارد.

همچنین ۲ بازداشتگاه در شهرستان‌های خاتم و ابرکوه دایر است و در مجموع حدود چهار هزار نفر در استان زندانی هستند که جرم اغلب افراد که غیر بومی هستند، در ارتباط با مواد مخد است.

استان یزد بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵، یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۵ درصد در ۲۱ شهر و بقیه در روستاها و آبادی‌ها زندگی می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.