"محمد علی طالبی" روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا به دست آوردهای سفر یکروزه رییس جمهوری و اعضای دولت تدبیر و امید به این استان اشاره کرد و افزود: این سفر با دست‌آوردهای خوبی همراه بود و پیگیری‌های اجرایی آن توسط مسوولان استان انجام خواهد شد.

وی استقبال مردم از رییس جمهوری را ستود و گفت: برخی حاشیه‌های ایجاد شده در این سفر و بخصوص در زمان سخنرانی رییس جمهوری در میدان امیر چخماق نتوانست تاثیری بر روند توسعه استان و برنامه‌ریزی های انجام شده از سوی دولت داشته باشد.

استاندار یزد، تصممیات گرفته شده در نشست شورای اداری استان را بسیار پر بار توصیف کرد و یادآور شد: تصمیمات خوبی در زمینه تخصیص اعتبارات برای پروژه های عمرانی و زیرساختی گرفته شد که می‌تواند مایه خیر و برکت برای استان باشد.

طالبی، اعتبار تخصیص یافته به استان یزد در این سفر را بیشتر از یکهزار میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: ۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی هم به استان تزریق شد که در استان سرمایه گذاری خواهد شد.

استاندار یزد اظهار داشت: نکته مهم این سفر این بود که بسیاری از طرحهای نیمه تمام یا جدید که در این سفر تامین اعتبار شده تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری می رسد.

طالبی، نکته مهم دیگر را مورد توجه قرار گرفتن برخی اولویت های استان از سوی رییس جمهوری اعلام کرد که می تواند مسیر توسعه اینده استان را بر اساس آن روشن کند.

وی از توجه به اقتصاد دانش بنیان، گردشگری و حفط میراث فرهنگی بعنوان دست آوردهای مهم دیگر این سفر یاد کرد و افزود: تامین آب پایدار برای استان یزد از دیگر تصمیمات مهم دولت تدبیر و امید برای این  استان بود.

به گفته استاندار یزد، دولت برای آب شرب و مورد نیاز بخش صنعت ، حمایت های خوبی از استان کرده است. 

رییس جمهوری در سفر روز یکشنبه خود به استان یزد بیش از ۵۰۰ طرح مختلف را افتتاح و عملیات اجرایی دهها طرح دیگر را آغاز کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.