حجت الاسلام سید جواد سلیمانی روز شنبه در گفت و گو با حبرنگار ایرنا اظهار داشت: دشمن در اول انقلاب با طرح مسئله شیعه و سنی سعی در اختلاف داشت اما رهبر کبیر انقلاب با درایت و دوراندیشی یک هفته را به عنوان هفته وحدت اعلام کردند.

وی با تبریک فرا رسیدن میلاد خجسته پیامبراکرم (ص) و هفته وحدت افزود: هفته وحدت در ایران اسلامی و بسیاری از مناطق جهان اتحاد و همدلی را به یکی از گفتمان های غالب و رایج جهان تبدیل کرده است. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافق تاکیدکرد: باید هوشیار باشیم که دشمنان، وحدت مذاهب اسلامی را بر نمی تابند و با طرح‌های جدید و ابزار رسانه، قصد ضربه زدن بر پیکره اسلام  و نظام اسلامی دارند.

خطیب نماز جمعه بافق  با بیان اینکه نباید وحدت، اتحاد و همدلی میان شیعه و سنی محدود به یک هفته باشد خاطر نشانکرد: بلکه در کل تاریخ باید ادامه داشته باشد و روز به روز گسترش یابد تا دشمن را مایوس و توطئه آن‌ها را خنثی کند.

رئیس شورای حوزه علمیه پسران بافق  با بیان اینکه دشمنان همیشه برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان سعی در ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی دارند تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا دستان برادری شیعه و سنی در هم گره بخورد تا جوامع اسلامی از هر ضرر و گزندی در امان بماند.

 ۱۲ ربیع الاول ولادت پیامبر اکرم (ص) به روایت اهل سنت و ۱۷ این ماه به روایت اهل شیعه است که به هفته وحدت نام گذاری شده است.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.