محمدحسن صباغ زادگان روزشنبه در حاشیه دیدارهای جداگانه با امام جمعه و فرماندار ابرکوه با ایرنا افزود: این پروژه‌ها شامل پست ۱۳۲ به ۲۳۰ کیلو ولت ابرکوه ، شبکه توسعه ۶۳ به ۲۳۰ پست ۴۰۰ کیلو ولت سرو ( فازدوم ) ، پست ۶۳.۲۰کیلو ولت امامزاده و توسعه یک فیدر۲۳۰ کیلو ولت پست اردکان و همچنین توسعه بخش ۶۳.۲۰کیلو ولت پست خضرآباد اشکذر است که به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می شود.

وی بابیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه‌ها در سال ۱۳۹۴ شروع شد، اظهارکرد: برای اجرای این پروژه‌ها هفت دستگاه ترانسفورماتور قدرت با ظرفیت های ۴۰ ، ۱۲۵مگاولت آمپر برای صنعت برق به کار گرفته شده است .

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد، تصریح کرد: تامین برق مورد نیاز متقاضیان و افزایش قابلیت اطمینان برق رسانی ، تامین برق صنعتی ، کاهش افت ولتاژ در انتهای فیدرهای فشار متوسط  از اهداف اجرای این پروژه هاست.

صباغ زادگان خاطرنشان کرد: در سفر رضا اردکانیان وزیر نیرو و مدیران ستادی وزارتخانه به ابرکوه، پروژه ۱۳۲ به ۲۳۰ کیلو ولت با هزینه ۳۶۰ میلیارد ریال و با هدف تامین برق مورد نیاز متقاضیان و افزایش قابلیت اطمینان برقرسانی به مشترکان منطقه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در میان پروژه های آماده بهره برداری ، بزرگترین پروژه صنعت برق یزد مربوط  به ابرکوه است یادآور شد: تاکنون برق این شهرستان با پست ۶۶ کیلوولت از طریق سورمق فارس تأمین می شد که به سختی می توانست پاسخگوی  نیازهای صنعتی و مردم باشد و با افتتاح این خط پایدارترین برق  برای پروژه های بخش صنعت و کشاورزی و همچنین کارخانه فولاد تامین می‌شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.