مسعود شریعتی افزود: در این سفر دکتر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان نیز رئیس جمهوری و هیات دولت را همراهی می‌کند و افتتاح طرح‌ها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سفر دکتر روحانی به یزد این طرح‌ها با  ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه انجام شده مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش روز جمعه روابط‌عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان یزد، این مسئول ورزشی استان اظهار داشت: پروژه‌های مدنظر در مراسمی که در منطقه کمتر برخوردار و روستای فراغه ابرکوه از طریق ویدئو کنفرانس به دستور آقای روحانی افتتاح می‌شود.

شریعتی تصریح کرد: با سفر رئیس‌جمهوری و هیات وزیران ،  اتفاق‌های خوبی در حوزه ورزش و جوانان رقم می‌خورد و مصوبات خوبی هم در خصوص پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی صورت گیرد.

محمدعلی طالبی استاندار یزد سه شنبه هفته جاری گفته بود که در دومین سفر کاروان دولت تدبیر و امید به این استان، ۵۰۰ پروژه و طرح در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی اظهارداشت: برای اجرای پروژه‌های آماده بهره‌برداری، ۲۵ هزار میلیارد ریال هزینه شده که ۱۰ هزار میلیارد ریال آن از محل اعتبارات دولتی و ۱۵ هزار میلیارد ریال نیز سهم بخش خصوصی بوده است.

وی بهره برداری از پروژه فولاد چادرملو در اردکان، فاز یک بندرخشک پیشگامان در مهریز، بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه، گازرسانی به شهرک فولاد اشکذر، ۹۰ کیلومتر از دو خطه سازی راه آهن بافق به میبد و ۲۵ کیلومتر از باند دوم جاده یزد - طبس را از مهمترین طرح‌های آماده بهره برداری برشمرد و یادآور شد: این پروژه‌های به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهوری و اعضای هیات دولت افتتاح خواهد شد.

استان یزد یا یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، ۴۸ هیات ورزشی و ۷۵ هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.