حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز سه‌شنبه در شورای اداری شهرستان افزود: همکاری مردم با دولت و مسئولان در حل مسائل و نیازهای شهرستان بسیار موثر است. 

وی ادامه داد: یکی از مشکلات عمده منطقه بیکاری جوانان است و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی می‌تواند نویدبخش ایجاد اشتغال بیشتر باشد. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهریز اضافه کرد: مردم یزد می‌خواهند، دولت با ایجاد اشتغال زمینه را برای رفع بیکاری فراهم کند و استان به رشد و شکوفایی اقتصادی خوبی برسد. 

در این نشست آماری از میزان بیکاری در شهرستان مهریز ارائه نشد، اما میزان بیکاری در استان یزد چندی قبل ۱۵.۱ درصد اعلام شد. 

همچنین فرماندار مهریز گفت: سفر رئیس‌ جمهوری به استان در روزهای آینده منشا تحول و توسعه است و این سفر نقش مهمی در بهره‌برداری از طرح‌ها و اختصاص بودجه برای تولید و اشتغال دارد.  

رضا زارع‌زاده‌مهریزی  بر اخلاق‌مداری و بی‌طرفی و پرهیز از بی‌تقوایی در انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند سال ۹۸ در استان تاکید کرد و افزود: در انتخابات وظیفه داریم با حفظ اصل بی‌طرفی، شرایط حضور گسترده مردم را پای صندوق های رای فراهم کنیم. 

زارع‌زاده‌مهریزی با اشاره به مشکلات اقتصادی و تنگناهای به وجود آمده بیان داشت:  در کنار شیطنت‌های دشمنان، نحوه و کیفیت مدیریت هم در ایجاد برخی مشکلات اقتصادی نقش داشت و بر این اساس برای رفع معضلات موجود باید با شتاب بیشتری حرکت کنیم.

فرماندار مهریز به حرکت‌های قابل توجه در بخش‌های صنعت و کشاورزی از قبیل راه اندازی بندرخشک، فرودگاه اختصاصی و راه اندازی کارخانه کاشی و سرامیک اشاره کرد و  یادآور شد : همه این کارهای مهم به همت بخش‌خصوصی و با حمایت‌ها و تلاش‌های نمایندگان استان ، مدیران و دست اندرکاران محقق شد و امسال، سالی است که اقدامات آغاز شده در سنوات گذشته به مرور نتیجه می‌دهد. 

زارع‌زاده‌مهریزی با بیان این که پروژه راه آهن یزد ، اقلید به کاهش مسافت ریلی، نقش مهمی را در اتصال برخی شهرهای معدنی و صنعتی استان با فارس ایفا می کند گفت: تکمیل این پروژه موجب افزایش قابل توجه حمل بار در حوزه حمل و نقل ریلی ۲ استان می‌شود. 

وی ، برنامه‌ریزی فرمانداری برای فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد به عنوان ظرفیت قابل توجه اشتغال و تولید  شهرستان در سال رونق تولید را تشریح کرد و از فعال‌سازی مجدد واحدهای صنعتی و کشاورزی خبر داد.

زمان دقیق سفر رئیس جمهوری به استان یزد رسما اعلام نشده است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.