دانش آموزان ، دانشجویان، فرهنگیان ، استادان مراکز آموزش عالی ، بازاریان، مسئولان صنوف مختلف، بسیجیان و مردم همیشه در صحنه در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره) ، شهدای انقلاب و نیز با منویات مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، راهپیمایان در حالی که پیشاپیش آنها فرماندار ، روحانیان و مسئولان اداره ها و نهادهای مختلف در حرکت بودند پس از عبور از خیابان شهید بهشتی، در مصلی شهدای محراب حضور یافتند، آنها در حالی که پارچه نوشته هایی در دست داشتند، بار دیگر حضور همیشگی خود را در دفاع ارزش های انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف تاکید کردند.

راهپیمایان پس از اجتماع در ورزشگاه یادشده با سردادن شعار الله اکبر، قطعنامه سراسری یوم الله ۱۳ آبان را مورد تایید قرار دادند. 

در بخش هایی از قطعنامه بر وحدت، یکپارچگی و همدلی حول محور ولایت فقیه، پیروی از آموزه های امام راحل(ره)، رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب که ضامن تثبیت عزت و پیشرفت کشور و مهمترین عامل شکست و ناکامی اردوگاه استکبار در همه عرصه است، تاکید شد.

راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور قشرهای مختلف مردم ابرکوه در ۱۴ نقطه در بخش بهمن و روستاهای بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد.

مرکز شهرستان ۵۳ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد. 

۱۳ آبان یکی از روزهای مهم تاریخ معاصر ایران اسلامی است که با توجه به شهادت تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان که ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷در دانشگاه تهران به دست ماموران رژیم ستم شاهی به شهادت رسیدند.

همچنین مزدوران شاه، ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ امام خمینی (ره) را دستگیر و به ترکیه تبعید کردند.

در چنین روزی در سال ۱۳۵۸ انقلاب بزرگی که به فرموده امام راحل انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول بود، به همت والای دانشجویان پیرو خط امام بوجود آمد و آن تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود که ابهت و غرور آمریکا را درهم شکست و جهانیان به عزم، ایمان، جسارت و آزادی خواهی ملت ایران پی بردند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.