محمدعلی طالبی  شامگاه یکشنبه در نشست هم‌اندیشی با دبیران و مسئولان احزاب و تشکل‌ها افزود: ایجاد فضای گفت و گو با حضور احزاب و تشکل‌های سیاسی نقش مهمی در جلب مشارکت همگان دارد.

وی ادامه داد: ایجاد فضای نقد و نظر و ابراز آزادانه دیدگاه‌های انتقادی در استان یک ظرفیت است که باید مستمر نسبت به تحقق آن تاکید کرد.

این مسئول اظهار داشت: باید تمام تشکل‌ها و احزاب، گفت و گو با فعالیت برای توسعه  استان را همواره محور و برنامه اساسی خود قرار دهند.

طالبی تاکید کرد: برگزاری جلسات متعدد و مفصل‌تر با احزاب و تشکل‌های سیاسی و اطلاع از نقد و نظرهای افراد مناسب و ضروری است.

وی به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: مجریان انتخابات و نهادهای نظارتی باید در تحقق مشارکت حداکثری مردم نقش آفرین باشند.

طالبی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو یک نیاز داخلی و بین‌المللی است و حضور همه سلایق در صحنه انتخابات ضروری است.

استاندار یزد گفت: مجریان انتخابات و نهادهای نظارتی وظیفه دارند در تحقق مشارکت حداکثری مردم نقش آفرین باشند .

طالبی افزود: باید زمینه‌ای فراهم شود که هر کسی احساس کند کاندیدای خودش را در جمع نهایی کاندیداها دارد و در نهایت نتیجه انتخابات به خیر و صلاح مردم ختم  شود.

خانه احزاب استان یزد همزمان با ایام الله دهۀ فجر انقلاب‌اسلامی و با حضور مسئولان کشوری در سال ۱۳۹۵فعالیت خود را آغاز کرده است.

۲۲ حزب به صورت فعال در استان یزد با گرایش‌های مختلف سیاسی فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.