محمدکاظمی نسب روز یکشنبه در حاشیه نشست هرچه بهتربرگزار شدن راهپیمایی ۱۳ آبان به ایرنا افزود: همه سلایق ها و گرایش‌های سیاسی همگام با تبعیت از فرمان‌های تاریخی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در استکبارستیزی با شرکت در راهپیمایی این روز قدرت و عظمت ایران را به جهانیان نشان می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در تاریخ انقلاب ایران، ۱۳ آبان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: دستگیری حضرت امام (ره) و تبعید معظم‌له به ترکیه ، شهادت جمعی از دانش آموزان و همچنین تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام از جمله سه رخداد مهم تاریخی این روز است.

جانشین رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه ادامه داد: مردم در این روز بار دیگر خشم، انزجار و دشمن‌ستیزی خود را نسبت به استکبار جهانی به نمایش می‌گذارند و با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدیدپیمان و با مقام معظم رهبری بار دیگر تجدیدعهد می‌کنند.

کاظمی نسب تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته تمام تمهیدات و ظرفیت‌های لازم برای برگزاری راهپیمایی باشکوه فردا( دوشنبه) با همکاری دستگاه‌های مختلف اندیشیده شده است .

رئیس شورای تأمین ابرکوه یادآور شد: راهپیمایی در مرکز این شهرستان از ساعت ۴۵: ۹ دقیقه با حضور دانشجویان، دانش آموزان، آحاد مردم و مسئولان از میدان امام حسین (ع) آغاز می‌شود، و مردم پس از عبور از خیابان شهید بهشتی در ورزشگاه شهید پوراکبری تجمع می‌کنند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزارنفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.