معاون پرورشی‌ و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در مراسمی که به همین مناسبت با حضور جمعی از مسوولان استان در دبیرستان دوره اول ام هانی برگزار شد افزود: شما دانش آموزان با حفظ سنگرهای علم و دانش ادامه دهنده خون شهدا باشید.

علی سرداری افزود: دانش آموزان استان، همچون سال‌های گذشته  با حضور پرشور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان، انزجار خود از استکبار جهانی را نشان می دهند.

وی اظهار داشت: ۱۳ آبان، روز تجلی ارزش‌های انقلاب اسلامی و یادآور حرکت خروشان جوانان متعهد، انقلابی و آگاهی است که در کنار تحصیل علم به مبارزه با استبداد و استکبار پرداختند.

وی خاطر نشان کرد: ۱۳ آبان سال روز تبعید امام خمینی (ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران از ایران به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان توسط رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نام‌گذاری شده‌است.

مدیر ناحیه دو آموزش و پرورش استان یزد هم در این مراسم گفت: آنچه مهم است استمرار این مراسم ها ، استکبار ستیزی و اندیشه های ناب انقلاب اسلامی است.

حمید اسماعیلی زاده برحضور پرشور دانش اموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان تاکید کرد و افزود: حضور گسترده همه آحاد مردم موجب یاس و ناامیدی دشمنان می شود.

در مراسم یاد شده دانش آموزان برنامه هایی از جمله سرود، شعر و شعار در زمینه انزجار از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

هم اکنون ۲۶۸ هزار و ۸۵۱ دانش آموز در مدارس استان یزد مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.