سید مجتبی حسینی پور هدف از این امر را اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و عملیاتی نمودن برنامه‌ها و سیاست‌های کلی اصلاح نظام اداری و نیز منشور حقوق شهروندی ذکر کرد.

وی افزود: عناوین شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ دستگاه‌های اجرایی به همراه اهداف، عملکرد و مستندات ارائه شده توسط دستگاه‌ها به صورت عمومی منتشر شده و در دسترس همه مردم، صاحبنظران و علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد دبیر شورای راهبری توسعه مدیریت استان یزد گفت: از دستگاههای اجرایی استان خواسته‌ایم در خصوص مواردی که با توجه به دلایل قانونی، شاخص ارزیابی، عملکرد دستگاه و یا مستندات ارائه شده مشمول ممنوعیت انتشار عمومی است، دلایل قانونی ناظر بر عدم امکان انتشار عمومی را به این سازمان اعلام نمایند.

حسینی پور خاطرنشان کرد: در صورت اعلام دلایل ممنوعیت انتشار شاخص از سوی آن دستگاه، استدلال ارائه شده نیز به عنوان دلایل و مستندات قانونی حذف شاخص از فرآیند انتشار، به صورت عمومی انتشار خواهد یافت.

فرایند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ دستگاه‌های اجرایی استان مطابق برنامه زمان‌بندی شده در بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور انجام شده و در هفته دولت از دستگاه‌های برتر طی جشنواره شهید رجایی تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.