سعید زارع روز دوشنبه در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری ۱۳ آبان در مهریز افزود: ۱۳ آبان از مهمترین رخدادهای کشور است و برای برگزاری باشکوه آن باید همه دلسوزان نظام همکاری کنند.

وی ادامه داد: باید این برنامه‌های مهم انقلاب‌اسلامی، مردمی و با مشارکت تمام فعالان و احزاب با همدلی و همبستگی، بسیار پرصلابت و دشمن‌شکن برگزار شود.

این مسئول اظهار داشت:  بدون شک ۱۳ آبان نماد نفی سلطه و تاکید بر استقلال جمهوری‌اسلامی‌ایران و روزی فراموش‌نشدنی در تاریخ انقلاب‌اسلامی است.

زارع  بیان داشت:  در این روز ،‌ دانش‌آموزان، دانشجویان و روحانیت به همراه مردم از آزادی، عزت و استقلال ایران اسلامی دفاع کردند و نقش تاریخی خود را در مبارزه با استکبار جهانی نشان دادند.

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز گفت: یوم‌الله  ۱۳ آبان نماد ایستادگی و حق‌طلبی و غلبه بر توطئه‌های استکبارجهانی است.

محمد جواد برزگر افزود: این روز یگانه مناسبتی است که در سه مقطع حساس تاریخی، سه چهره از رویارویی استکبار و استبکارستیزان را به نمایش گذاشت.

وی خاطر نشان کرد:  روح واحد این سه حادثه تاریخی آن را به نمادی بزرگ و دست‌آموز پیش روی بشریت قرار داده است.

این مسئول گفت: از یک سو نماد زیاده‌خواهی، تجاوز و جنایت‌پیشگی استکبار و از سوی دیگر نماد ایستادگی، حق‌طلبی و ظلم‌ستیزی و غلبه بر توطئه‌های استکبار با اتکا به قدرت الهی و اعتماد به وعده‌های اوست.

برزگر ادامه داد: برگزاری ۱۳ آبان با توانایی و تمهیدات ویژه‌ای با بهره‌گیری از هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی، تشکل‌ها و نهادهای مردمی استکبارستیز تشکیل و با سازماندهی کمیته‌ها ، برگزاری باشکوه روز ملی مبارزه با استکبارجهانی را در دستور کار خود قرار داده است.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.