عباس حمیدی‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پرداخت مستمری به افراد تحت پوشش چهار برابر افزایش یافت و میزان پرداخت مستمری‌ از ۹۹ میلیارد و ۳۵۱ میلیون ریال در سال ۱۳۹۲ با تدبیر و رویکرد حمایتی دولت  به ۳۸۵ میلیارد ریال رسید.

وی بابیان اینکه ۶۳ درصد جمعیت شهرستان از خدمات تامین اجتماعی بهره‌مند هستند، تعداد بیمه‌شدگان اصلی را ۱۱ هزار نفر ذکر کرد.

وی با اشاره به ارائه خدمات غیرحضوری اضافه کرد: هم اکنون ۶۰ نوع خدمات به افراد زیرپوشش ارائه  می‌شود و با تمهیدات اندیشیده شده این تعداد تا پایان سال جاری به ۲۰۰ نوع خدمات می‌رسد.

حمیدی‌زاده خاطرنشان کرد: افراد زیرپوشش می‌توانند برای دسترسی آسان جهت دریافت خدمات به سامانه eservices.tamin.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به سیاست‌های دولت مبنی بر ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی شدن امور تاکید کرد: ۹۵ درصد مراجعه بیمه‌شدگان و کارگاه‌ها به تامین اجتماعی کاهش یافته است.

وی صدور هشت هزار و ۴۶۳ فقره دفترچه‌های درمانی و تمدید اعتبار ۶ هزار و ۳۵۵ دفترچه و پرداخت هفت میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال بابت بیمه بیکاری را از دیگر فعالیت‌ها ذکر کرد.

به گفته رییس تامین اجتماعی شعبه ابرکوه، این اداره ۱۴۰ میلیارد ریال مطالبات معوقه از کارگاه‌های تولیدی دارد.

وی یادآور شد: هم اکنون هزار و ۱۵۳ کارگاه‌های تولیدی، فنی و صنعتی فعال زیرپوشش بیمه هستند که ۳۲۹ کارگاه از بخشودگی جرائم بیمه برخوردار شده‌اند.

حمیدی‌زاده تعداد افراد مستمری بگیر را ۲ هزار و ۱۰۰ نفر ذکر کرد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلو متری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.