معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان یزد روز سه‌شنبه در این مراسم گفت : اولین دوره مسابقات ملی مهارت های فنی و تخصصی بهره برداری در سطح شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی و در سه مرحله شرکتی، منطقه ای و کشوری برای تیم های عملیاتی اجرایی در شرکت های آب و فاضلاب برگزار می شود.

 جلال علمدار اظهار داشت : شرکت ها با حضور در این دوره از مسابقات در ۵ محور کنترل کیفی آب، نصب انشعابات آب، نصب انشعابات فاضلاب، آماده سازی تابلوهای برق و تعمیرات خطوط اصلی به رقابت می پردازند و در پایان نفرات برتر سطح دوم به مرحله کشوری اعزام می شوند .

وی هدف از برگزاری مسابقات مهارت های فنی و تخصصی را ارتقا سطح دانش و آگاهی بهره برداران، ایجاد بستر مناسب برای پیشبرد اهداف شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، ایجاد روحیه نشاط بین کارکنان، توسعه مشارکت جمعی، افزایش سرعت، دقت و کیفیت انجام کار، یافتن استعدادهای ویژه، تبادل افکار و روش های اجرای کار و ... عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این رقابتها سطح مهارت های فنی و تخصصی بهره برداران شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان یزد مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی افزود: تعداد ۵۸ شرکت کننده در این مسابقات به رقابت می پردازند  و  ۲۷ نفر نیز وظیفه داوری مسابقات را بر عهده دارند همچنین مرحله منطقهای این مسابقات آبان ماه با حضور ۷ بلوک شامل (بلوک اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، همدان، مشهد، شیراز و مازندران) برگزار می شود که در بلوک اصفهان شرکتهای آبفا شهری و روستایی اصفهان، کاشان، یزد، چهارمحال و بختیاری و کهکلویه و بویر احمد به رقابت می پردازند.

وی با بیان اینکه مرحله نهایی اولین دوره مسابقات کشوری مهارت های فنی و تخصصی شرکت های آب و فاضلاب در تاریخ ۱۰ و۱۱ دی ماه در استان اصفهان برگزار می شود افزود : ۳۵ تیم که شامل برگزیده گان ۷ بلوک در کشور هستند در ۵ محور مهارت های فنی و تخصصی آنها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

۷۵۳۴/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.