سید مهدی میرحسینی دبیر اجرایی کنفرانس شامگاه پنجشنبه به خبرنگاران گفت: در برگزاری این کنفرانس تشکل‌ها و دستگاه‌های اجرایی و با هدف کمک به رونق تولید همکاری دارند.

وی ادامه داد: روز اول ارائه مقالات و سخنرانی‌ها و روز دوم با برگزاری چندین کارگاه آموزشی در خصوص تولید و اشتغال پیگیری می‌شود.

دبیر اجرایی کنفرانس یادشده خاطرنشان کرد: فراخون مقالات از ۲۲ تیرماه امسال اعلام شد که تاکنون ۶۳ مقاله به دبیرخانه ارسال شده است.

میرحسینی اظهارداشت: شناسایی چالش‌های کسب و کارها و ارائه الگوهای نوین برای از بین بردن مشکلات محیط‌کاری از اهداف کنفرانس است.

وی اظهارداشت: به موضوعاتی مانند ایجاد مراکز رشد، تشکیل شرکت‌های تعاونی دانش‌بنیان، طراحی و تنظیم فرهنگ مشاغل متناسب با تخصص علمی دانش‌آموختگان دانشگاهی، تعامل نظام‌مند دانشگاه با صنعت و اجرای الگوی توانمندسازی دانش‌آموختگان نیز پرداخته می‌شود.
وی نقاط قوت مردم یزد را دانش‌پذیری آنها ذکر کرد که این نقطه قوت تسریع‌بخش حل چالش‌های کسب و کارهای منطقه خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد که این کنفرانس بتواند نقش خود را در رونق تولید استان به خوبی انجام دهد.

تدوین نقشه جامع سرمایه‌گذاری استان، ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری و کارآفرینی، تلاش و همکاری در اجرای مفاد قانون ،بهبود مستمر فضای کسب‌ وکار و تاسیس صندوق توسعه یزد و بهبود فضای کسب و کار در استان از دیگر موضوع‌های مطرح بود 

۷۵۳۶/ ۲۰۴۷   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.