سردار پاسدار محمدرضا فلاح‌زاده پنجشنبه شب در اجتماع پاسداران، مسئولان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در ابرکوه اظهار داشت: جریان وهابی سوریه را به خاک و خون کشید و بلایی بر سر شهرهای سوریه آورد که از هیروشیما برتر بود .

وی با تشریح برخی جنایات داعش در سوریه افزود: گروه داعش نقشه‌ای تهیه کرده بود که در آن کل آفریقا، حجاز، ایران، افغانستان و پاکستان تا کشمیر و هند در قلمرو این گروه قرارداشت و هدف آنان این بود که پرچم خود را بر فراز برج آزادی برافراشته کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس یادآور شد: اسرائیل، آمریکا، اردن، عربستان و امارات از داعش حمایت‌های زیادی کردند، آمریکا هفت تریلیون دلار در افغانستان، عراق و سوریه و عربستان نیز ۸۰ میلیارد دلار در سوریه و عراق هزینه کردند اما در مقابل اراده و بصیرت ملت ایران راه به جایی نبردند.

فلاح‌زاده تاکید کرد: تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، مدیریت شجاعانه سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس و اراده قوی و جانفشانی شهدای مدافع حرم همراه با دعای والدین معظم شهدای سربریده در سایه توجهات خداوند متعال صحنه را به نفع ملت ایران بازگرداند.

وی با بیان اینکه شهدا با ایثار و خودگذشتگی اسلام را زنده و از مرز و بوم کشور در مقابل تهدیدها دفاع کردند، اضافه کرد: شهدای گرانقدر انقلاب با تداوم راه شهدای عاشورا در مقابل دشمنان ایستادند.

فلاح‌زاده از شهیدان به عنوان پاسداران واقعی نظام یاد و تصریح کرد: نسل امروز و مسئولان باید وصایای شهدای گرانقدر را مطالعه کنند زیرا دایره المعارفی است که ما را در مقابل همه تهدیدها حفظ می کند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۰/ ۶۰۱۴/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.