حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی روز چهارشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس و تجلیل از کارفرمان برخی از واحدهای تولیدی ابرکوه که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزارشد، افزود: امروز در شرایط تحریم ظالمانه دشمن، قشر کارگر و کارفرما سنگرداران توسعه و پیشرفت کشور هستند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارکرد: خون پاک شهدا بقاء و استمرار نظام را بیمه کرده است و امروز هرچه عظمت، اقتدار و پیشرفت بین‌المللی داریم از شهدا داریم .

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه در خصوص نوسانات اقتصادی، خاطر نشان کرد: با تعامل و همگرایی مسئولان و کارفرمایان مشکلات و موانع تولید کاسته می‌شود.

در  این آیین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه نیز با قدردانی از سنگرسازان اقتصاد گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش کارفرمایان و همکاری کارگران مانند دوران دفاع مقدس از جبهه جنگ اقتصادی دشمن نیز با سربلندی خارج می شویم.

مهدی ابرقوئی افزود: قشرهای مختلف کارفرما و کارگر که اکثر آنها از جامعه بسیجیان عرصه تولید هستند، با پشتکار وهمت خود درعرصه اقتصادی با دشمن مبارزه می کنند.

وی تصریح کرد: از مجموع افزون بر ۶ هزار نیروی کارآفرین و کارگران شهرستان ابرکوه  ۶۵ درصد آنها عضو نواحی مختلف بسیج هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان ابرکوه از روند فعالیت برخی از واحدهای تولیدی این شهرستان دیدن کردند. 

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۰/ ۶۰۱۴/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.