در آیین افتتاح این آموزشگاه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد ، امامان جمعه ابرکوه و بخش بهمن، فرماندار، جمعی از مسئولان و اهالی این روستا حضور داشتند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد در این آیین با تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: درسه سال اخیر اعتبارات عمرانی با هفت برابر افزایش به ۸۰۰میلیارد ریال رسید .

محمدرضا عارفی با قدردانی از قدمعلی شمس خیر مدرسه ساز خاطرنشان کرد: مدرسه شهید مدرس ابرکوه که پس از ۱۰ سال ، ساخت آن راکد بود با اعتباری افزون بر ۲۰میلیارد ریال در دست ساخت است .

 وی ادادمه داد: برای ساخت پروژه آموزشی مسکن مهر ، خشنود  این شهرستان ۲۰میلیارد ریال بودجه اختصاص یافته است .

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد بابیان اینکه تحول خوبی در فضاهای آموزشی استان رخ داده است تصریح کرد: تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما تمام بخاری های نفتی مدارس استان جمع آوری و به گرم گننده گازی تجهیز می شوند.

خیر مدرسه ساز اسفند آبادی هم درحاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت چهارهزار  مترمربع و بازیربنای ۸۰۰ مترمربع فضای آموزشی و فضای اداری با شش کلاس درس  و یک سالن نمازخانه با ۲۰۰مترمربع زیربنا با نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان یزد ظرف ۱۴ماه ساخته شده است.

حاج قدمعلی شمس با قدردانی از حضور مسئولان در آیین افتتاح این مدرسه در نقطه کمتر توسعه یافته استان یزد افزود: برای ساخت این دبیرستان که ۱۵۴دانش آموز در آن سال تحصیلی را آغاز کردند افزون بر ۲۱میلیارد و۵۰۰ ریال هزینه شده است .

روستای اسفند آباد حدود هزار و۵۰۰نفر جمعیت دارد و از توابع بخش بهمن است.

۷۵۴۰/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.