مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش در مراسمی که به همین مناسبت در دبیرستان پسرانه شهید مهدی زاده با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و استاندار این استان برگزار شد افزود: اجرای کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از مهمترین برنامه های امسال این وزارتخانه است.

عباس سلطانیان ضمن تبریک سال تحصیلی جدید افزود: امیدواریم سالی توام با شور و نشاط برای دانش آموزان در مسیر تعلیم و تربیت باشد.

وی اظهار داشت: باید فاصله خانه و مدرسه برداشته شود هر دو محیط باید سالم، امن، با نشاط و سرشار از شوق و انگیزه یادگیری باشد.

سلطانیان ضمن قدردانی از اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: در این استان تمام تمهیدات لازم برای حضوردانش آموزان و بازگشایی مدارس فراهم شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد هم در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی گفت: رویکرد اصلی نظام تعلیم و تربیت تحقق متوزان سند تحول بنیادین اموزش و پرورش است.

عباسعلی دانافر افزود: مهم‌ترین بعد سند تحول بنیادین، تعلیم و تربیت تمام ساحتی است و هدف این است که  دانش آموزان را از نظام آموزش تک ساحتی، تغییر دهیم.

در این مراسم پیام وزیر آموزش و پرورش توسط مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش قرائت شد.

همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۹- ۹۸ و در نخستین مهرماه، ۲۶۸ هزار و ۸۵۱ دانش آموز استان یزد در کلاس‌های درس حاضر شدند.

 این تعداد دانش‌آموز در ۲ هزار و ۱۰۶ واحد آموزشی و در ۱۱ هزار و هشت کلاس درس تحصیل می‌کنند.

۲۰۸۸/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.