رئیس اداره آموزش و پرورش اردکان در این آیین با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز با کمک مسئولان  در این  دوران که کشور با بحران اقتصادی روبروست  با ساخت و مجهز کردن یک مدرسه کارع ظیم و پسندیده ای انجام می دهند گفت: آموزش و پرورش اردکان با کمبود نیروی انسانی و تجهیزات و ساخت مدارس روبرو است.

ابوالفضل کارگر اضافه کرد: از اهداف مدیران و معلم ها رسیدگی به امر آموزش و پرورش نوجوانان و جوانان است.

وی با بیان اینکه از خانواده‌ها درخواست می کنم  همان طور که پیگیر آموزش فرزندان هستند پرورش آنها را نیز از دبیران مطالبه کنند تصریح کرد: در مدت پنج سال آینده حدود ۶ هزار نفر به جمعیت دانش‌آموزی ما افزوده خواهد شد که برای تحت پوشش قرار دادن آن‌ها به ۲۴۰ کلاس درس جدید نیاز داریم.

کارگر با بیان این نکته که این طرز تفکر که جمعیت بومی شهرستان در حال کاهش است اشتباه است، گفت: برای احداث این مدارس و تأمین نیروی آموزشی همت همه مسئولان را می‌طلبیم تا بتوانیم جوابگوی نیازهای آموزشی و پرورشی دانش آموزان باشیم و استعدادهای آنان را شکوفا کنیم.

محمدجواد شاکر رئیس شورای اسلامی شهر اردکان نیز در این برنامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید با اشاره به فرسوده بودن بیش از نیمی از مدارس شهرستان گفت: در حال حاضر ساختن مدرسه از اولویت‌های شهرستان است و باید با همکاری و همدلی، خلأهای به وجود آمده در مباحث آموزشی را پرکنیم.

این مرکز آموزشی به همت حسین صفار با هزینه شخصی و بازیربنای یک هزار مترمربع در زمینی به مساحت ۹۰۰ مترمربع و با مجموع ۱۱ کلاس تحویل آموزش و پرورش شده است.

در سال تحصیلی جدید  ۱۹ هزار دانش آموز در ۱۱۰مدرسه اردکان تحصیل می کنند .

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۴/  ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.