رضا زارع‌زاده مهریزی روز یکشنبه در اولین روز از هفته دفاع مقدس در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان  افزود: راه برون‌رفت از جنگ روانی و اقتصادی آمریکا و اذنابش،فقط  تکیه به ایمان، اخلاص و خدمت صادقانه به مردم است .

وی ادامه داد: در هشت سال  دفاع مقدس با وجودی که تحریم بودیم و حمله نظامی دشمنان وجود داشت رزمندگان اسلام با قدرت ایمان و همدلی  بر تمام توطئه‌ها پیروز شدند.

فرماندار مهریز اظهار داشت: امروز که توطئه‌های دشمنان نسبت به گذشته به اوج خود رسیده تاکنون با مقاومت مردم و مسئولان شکست خورده است.

زارع‌زاده مهریزی بیان داشت:  باید به مردم خدمت کرد و حل و فصل مسائل و مشکلات آنها را محور فعالیت و اقدام دستگاه‌های اجرایی قرار دارد.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: اگر فرهنگ عصر دفاع‌مقدس در جامعه نهادینه شود هیچ دشمنی به اهداف خود نمی‌رسد.

سرهنگ علی اصغر سلمانی افزود: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب  به جنگ اقتصادی متوسل شده‌اند که باید با عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری بر آنها پیروز شد.

در این مراسم  امام جمعه ، مدیران و تعدادی از مردم حضور داشتند و رژه یگان‌های موتوری در جوار حسینیه شهدای گمنام مهریز برگزار شد.

به مناسبت بزرگداشت سی و نهمین سالگرد سال دفاع‌مقدس ۵۰ عنوان ویژه برنامه در شهرستان مهریز با همکاری پایگاه‌های مقاومت و بسیجیان در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی از امروز یکشنبه آغاز شد.

مهریز ۲۵ هزار بسیجی دارد و مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد .

۷۵۴۱/ ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.