رضا زارع‌زاده مهریزی روز یکشنبه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در گفت و گو با ایرنا افزود: در ۴۰ سال گذشته دشمن برای شکست دادن انقلاب از تمام طرح‌ها استفاده کرده ولی بخاطر حضور و همراهی مردم متحمل شکست شده است.

وی ادامه داد: اگر در هشت سال دفاع‌مقدس ما به رغم حمایت‌هایی که دشمنان از صدام می‌کردند پیروز شدیم بخاطر همین روحیه ایمان و حضور مردم در کنار مسئولان بود.

فرماندار مهریز اظهار داشت: ۳۱ شهریورماه یادآور پایداری، استقامت، رادمردی و رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثاگران و نماد اتحاد و همدلی همه ملت بزرگ ایران  برای مقابله با ابرقدرت‌هاست.

زارع‌زاده مهریزی گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس  در تاریخ ایران یک واقعه مهم تا همیشه به عنوان حماسه‌ای ماندگار ثبت خواهد ماند و بر تارک ایران اسلامی خواهد درخشید..

این مسئول تاکید کرد: این هفته در واقع نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است.

زارع‌زاده مهریزی بیان داشت: این دوران گویای مقاومت و مظلومیت ملتی است که با رهبری  حضرت امام (ره) و  ایمان و توکل بر خداوند متعال و رشادت های سربازان اسلام برگ‌زرینی را در تاریخ ثبت نمودند.

وی گفت: حضور مردم در برنامه‌های بزرگداشت دفاع‌مقدس اعلام همراه با نظام و  دولت برای حل مسائل و پاسداشت یاد شهیدان و تقدیر از رزمتدگان بسیجی است .

هفته دفاع‌مقدس از ۳۱ شهریور آغاز می‌شود. 

مهریز ۲۰۰ پایگاه مقاومت با ۲۰ هزار بسیجی دارد و ۳۱۳ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

مرکز این شهرستان در ۵۵ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

۷۵۳۶/  ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.