معصومه ابتکار شامگاه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه هم‌اکنون گفت و گو بین اعضای خانواده نسبت به گذشته کاهش یافته به اهمیت اجرای طرح‌های ملی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و آمورشی برای رفع مشکل موجود اشاره کرد و افزود: طرح گفت و گو ملی خانواده‌ها برای ایجاد جو همدلی و همکاری بیشتر است که در این خصوص نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی اقدام شده است .

وی ادامه داد: تحکیم بنیان خانواده ها ، پیگیری اجرایی شدن لایحه حمایت از کودکان، طرح آموزش زنان و دختران روستایی و ایجاد زمینه اشتغال مولد مادران و زنان سرپرست خانواده جزو برنامه‌های محوری دولت است.

معاون رییس جمهوری تاکید کرد: حمایت از زنان سرپرست خانوار با ارائه تسهیلات مناسب برای اشتغال‌های خانگی نقش مهمی در تحکیم بنیان خانواده دارد که دولت در این راستا کارهای بزرگی انجام داده است.

ابتکار گفت: برای تحقق برنامه‌های دولت و نظام در حوزه زنان و خانواده قطعا نقش همه مردم و مسئولان در سطح کشور رسالتی مهم و تعیین‌کننده است و باید با همکاری مردم و تشکل‌ها زمینه حضور بانوان در جامعه فراهم شود و  از ظرفیت‌های آنها برای تحقق اهداف دولت و نظام بهره گرفت .

بازدید از مراکز تخصصی حقوق کودک و کلینیک رشد و تقویت هوش کودکان کشور (باغچه ذهن)، شرکت در همایش ملی بانوی آب، شرکت در نشست بانوان فرهیخته ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، افتتاح مرکز صنایع  دستی  و دیدار با خانواده شهیدان ذاکری نژاد از جمله برنامه‌های سفر یک روزه ابتکار به استان یزد بود.

۷۵۳۶/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.