کارشناس و مبلغ امور دینی در این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: جوانان باید با مطالعه سیره و روش زندگی شهدا و الگو قرار دادن آن ستاره‌های آسمانی ، سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین کنند.

حجت الاسلام حمید غنی‌زاده با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان کرد: ترویج و اشاعه آرمان‌ها و اهداف شهدای والامقام که با گذشت و ایثارگری که از خود نشان دادند اجازه نداند، حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد مورد تاکید بوده و باید در این زمینه همگان تلاش لازم را داشته باشیم.

وی تصریح کرد : پیام و خواسته شهدا، حفظ انگیزه شهادت و حمایت از خط اعتقادی آنهاست که خانواده شهدا توانسته‌اند این امر را به نحو مطلوب به سرانجام برسانند.

وی عنوان کرد: امروز نیاز است که رشادت‌های شهدا برای جوانان معرفی و بازگویی شود و صحنه‌های دوران دفاع مقدس و ایثارگری آن غیور مردان را برای نسل‌های آتی و نسل‌های سوم و چهارم انقلاب بازگو کنیم.

غنی‌زاده با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا روز به روز بر اقتدار ایران افزوده‌،  اقشار مختلف باید مرهون و مدیون این عزیزان باشند و در برپایی یادواره‌ها نیز حضوری گسترده داشته باشند، افزود : حضور در محفل شهدا سعادت و افتخاری بزرگ است که نصیب همه می‌شود تا در این مراسم‌ها شرکت کنند .

این کارشناس مذهبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای این روستا گفت : شهدا مردان بسیار بزرگی بودند که با ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی در مسیر رضای خداوند گام برداشتند.

روستای دهنودشت بخش مرکزی بهاباد در دوران دفاع مقدس سه شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد .

هیئت‌های مذهبی با زنجیرزنی وسینه‌زنی و حضور در گلزاری شهدای روستای عزاداری کردند ،یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند .

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قراردارد.

۹۸۷۷/ ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.