بهروز شهابی زاد روز یکشنبه در آیین اختتامیه کلاس‌های آموزشی موسسه فرهنگی عترت  الزهرا(ص) اردکان افزود: بزرگترین راهنمای زندگی انسان‌ها قرآن است و به جرات می‌توان  گفت، هر کسی از این کتاب آسمانی بهره برد، کمتر دچار مشکلات فرهنگی، تهاجمی و ناامنی اجتماعی می‌شود.
وی اضافه کرد: مدیران و آموزگارانی که خطرهای اجتماعی ، مسایل و مشکلات شهر اردکان را درک می‌کنند،می‌توانند با برگزاری کلاس‌های حفظ و تفسیر قرآن و آموزش جوانان و نوجوانان،  آسیب‌های اجتماعی را کاهش و روند توسعه فرهنگی را شتاب دهند.
این مسئول با بیان اینکه اردکان صنایع متعدد و چند تیم در لیگ برتر ورزش کشور دارد که همگان به آن به عنوان یک ظرفیت نگاه می‌کنند تصریح کرد:  این در حالی است که دانش آموزان و دانشجویانی که در مسیر آموزش قرآن و کسب علم و دانش گام بر می‌دارند به عنوان افتخار شهرستان قلمداد می‌شوند و مایه مباهات هستند.
شهابی زاد گفت: مسئولان شهرستان تمام تلاش خود را در جهت ارتقاء آموزش به کار خواهند گرفت تا اردکان درسطح کشور به نام و مبلغ قرآن کریم مطرح شود.
مدیرموسسه فرهنگی عترت الزهرا(ص) اردکان نیز با بیان اینکه این موسسه کار خود را از روستای حاجی آباد زرین در ۱۳۶۹ آغاز کرد و در سال‌های آغازین با رشد چشمگیر اعضا روبرو شد تصریح کرد: به منظور گسترش فرهنگ قرآنی تصمیم گرفته شد در شهر اردکان نیز شعبه موسسه راه‌اندازی شود که با استقبال مردم روبرو شدیم.

حجت الاسلام محمد حسین ثقفی اظهار داشت : در سال ۱۳۸۷ موفق به راه اندازی موسسه در مرکز شهرستان شدیم و به آموزش حفظ، تفسیر و مفاهیم قران در گروه‌های  مختلف سنی پرداخته شد.
وی با بیان اینکه امسال ۲۳۰ نفر در کلاس‌های تابستانی این موسسه شرکت کردند ، گفت: هر حافظ قرآن باید تلاش کند تا بر تعداد حافظان افزوده شود.
در این آیین از حافظان قرآن در گروه‌های مختلف سنی از سوی فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان تجلیل شد.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۴/  ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.