محمدجواد شاکر روز چهارشنبه در نشستی با اعضای شورای شهر افزود:  متاسفانه برخی در تلاش هستند تا با انتشار اخبار نادرست در جامعه و برداشت‌های ناصواب مبتنی بر پیش فرض‌های اشتباه، جایگاه قانونی شورا را تخریب و اعضای آن را در تقابل با دیگر مسئولان ارشد شهرستان قرار دهند.

وی بدون ذکر نام و گرایش سیاسی افراد مورد نظر اضافه کرد: آنها تاکنون موفق نشدند و معتقدم این همکاری و تعامل از این پس بیشتر نیز خواهد شد، چرا که در سایه تعامل و همکاری، می‌توان به رشد و ارتقاء همه جانبه شهر امیدوار بود و هم چراغ امید به آینده را در دل شهروندان روشن نگه داشت.  
رئیس شورای اسلامی شهر اردکان تصریح کرد: تفاهم و همدلی بین اعضای این نهاد مدنی تاکنون ثمره بسیاری داشته است که در همین راستا از اعضای شورا خواست کما فی‌السابق ضمن استمرار همکاری صمیمانه با یکدیگر، شاهد انسجام بهتر و تصمیم‌گیری منطقی مبتنی بر نظر و خرد جمعی در این نهاد مردمی باشیم.

در حال حاضر حدود ۹ هزار نفر جمعبت در ۲۹ روستای اردکان ساکن هستند، این شهرستان سه شورای شهر دارد و در شورای شهر اردکان  هفت نفر عضو هستند و در هر یک از شورای شهرهای عقدا و احمدآباد پنج تن عضو این نهاد مدنی هستند.. 

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۴/ ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.