محمد کاظمی نسب عصر پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس اداره ورزش و جوانان ابرکوه اظهارکرد: مسئولان استان بایستی باتوجه به این موفقیت‌ها و رتبه های برتر، ابرکوه  را که از مناطق کمتر توسعه یافته است در اختصاص اعتبارات و بودجه ورزشی بیشتر لحاظ کنند.

وی با بیان اینکه چند طرح ورزشی در هفته دولت در ابرکوه بهره برداری شد، گفت: چند پروژه ورزشی دیگر هم در دست اجراست که امیدواریم با اختصاص بودجه وتکمیل آنها در دهه فجر به بهره برداری برسد.

فرماندار و رییس شورای اجتماعی ابرکوه تکمیل سالن ورزشی روستای ده عرب، زمین‌های چمن روستاهای رییس آباد و هارونی، راه اندازی سالن هزار و ۲۰۰ نفره، تجهیز و تعمیر استخر سرپوشیده، تعمیر، بازسازی و بهسازی مجموعه ورزشی ابرکوه، سالن‌های ورزشی بخش بهمن و تجهیز خانه های ورزش روستایی را برخی از طرح‌های ورزشی در دست اجرا در این شهرستان برشمرد.

کاظمی نسب با بیان اینکه تلاش می شود تا این شهرستان در لیگ‌های ورزشی تیم داشته باشد، یادآور شد: با وجود مشکلات اقتصادی، امکان جذب و به کارگیری بخش خصوصی در این زمینه هست که از این طریق در لیگ‌های معتبر ورزشی تیم‌های خوبی داشته باشیم .

فرماندار ابرکوه همچنین تصریح کرد: با توجه به برخورداری برخی زیرساخت‌های ورزشی، آمادگی میزبانی مسابقات ورزشی بزرگ دراین شهرستان وجود دارد.

رییس سابق اداره ورزش و جوانان ابرکوه هم دراین نشست با ارائه گزارشی از خدمات دولت در حوزه ورزش گفت: ۲ سالن چند منظوره در روستاهای اسفندآباد و ده عرب با ۹۹ درصد پیشرفت آماده بهره برداری است .

رضا خاموشی افزود: ساخت ۶ زمین چمن مصنوعی، تجهیز ۹ خانه ورزشی روستایی ، ساخت زمین والیبال ساحلی، تعمیر و تجهیز سالن شهید مستوفی و افزایش ورزشکاران ابرکوه به چهار هزار و ۵۰۰ نفر برخی از فعالیت‌های ورزش در ابرکوه بوده است. 

سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان ابرکوه هم گفت: در اولین جلسه با هیات‌های ورزشی برنامه‌های پیش بینی شده مطرح می شود تا با استفاده از نقاط قوت ورزش این شهرستان و با برنامه ریزی بهتر از ظرفیت‌های موجود بهره وری بیشتری حاصل شود .
محمد مهدی متوسل افزود: تکمیل پروژه ها و در صورت نیاز ایجاد زیرساخت‌های جدید با توجه به وضعیت اعتبارات ورزش استان دنبال می شود.

در این آیین با حضور معاون توسعه و منابع پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، محمدمهدی متوسل را به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ابرکوه معرفی و از خدمات رضا خاموشی قدردانی کرد .

هم ‌اکنون شهرستان ابرکوه چهار هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته دارد که در ۴۰ هیات ورزشی فعالیت دارند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزارنفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۰/ ۶۰۱۴/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.