آیت‌الله محمدرضا ناصری شامگاه دوشنبه در دیدار دست‌اندرکاران اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی افزود: اشعار و مطالب باید بر اساس منابع درست و در راستای تبیین سیره ائمه اطهار (ع) و آموزه‌های دینی باشد.

وی ادامه داد: مداحان و ذاکران باید خیلی دقت کنند و مواظب باشند تا از اشعار و مطالبی که  هیچ سندیت ندارد به هیچ وجه استفاده نکنند.

امام جمعه یزد خاطر نشان کرد: باید مجالس عزاداری برای تحقق اهداف حضرت امام حسین (ع) و گسترش فرهنگ ارادت به اهل‌بیت (ع) باشد.

ناصری بیان داشت: برگزاری اجلاس بین‌المللی پیرغلامان فرصت خوبی برای نشان دادن مسائل دینی و فرهنگی یزد به میهمانان است.

همچنین استاندار یزد گفت: تمام برنامه‌های میزبانی این اجلاس تاکنون به خوبی پیگیری شده و آماده استقبال از میهمانان هستیم.

محمدعلی طالبی افزود: تیم اجرایی خوبی برای این برنامه‌ها شکل گرفته که افراد از تجربه مدیریتی خود و انگیزه‌های شخصی متاثر از بار ارزشی اجلاس به خوبی استفاده کردند و برنامه‌ها را پیش بردند.

استاندار یزد با اشاره به اینکه در اجلاس پیرغلامان حسینی از مقام چهار شخصیت تاثیرگذار دینی استان تجلیل می‌شود گفت: هزینه‌های این اجلاس به‌صورت کامل توسط خیران تامین می‌شود.

طالبی بیان داشت: در این اجلاس از مرحوم کافی، حاج شیخ غلامرضا فقیه‌خراسانی، شهید صدوقی و مرحوم آیت‌الله اعرافی به عنوان چهار شخصیت تاثیرگذار در مباحث ارزشی تجلیل به‌عمل می‌آید.

هفدهمین اجلاس پیرغلامان و خادمان  از پنجم تا هشتم شهریورماه سال‌جاری با حضور  ۶۰۰ نفر  از داخل و خارج از کشور در یزد برگزار می‌شود.

استان یزد یک هزار و ۵۰۰ هیات مذهبی دارد.

۷۵۳۶/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.