رضا زارع‌زاده مهریزی عصر روز یکشنبه به مناسبت هفته دولت ( ۲ الی ۸ شهریور) در نشستی با خبرنگاران افزود: بیان مطالبات و مشکلات واقعی مردم همرا با شفافیت و صداقت مورد تاکید دولت و نظام است و از آن حمایت می‌شود.

وی ادامه داد: انعکاس نیازها و مسائل آحاد مردم در فضایی درست ، همراه با واقعیت و به‌دور از بزرگ‌نمایی نقش مهمی در حل و فصل امور دارد و دولت تدبیر و امید با همه وجود در خدمت مردم و  رسیدگی به مطالبات است.

این مسئول محلی تصریح کرد: در یکسال گذشته از هفته دولت سال ۱۳۹۷ تاکنون در این شهرستان با همکاری و همراهی مردم و پیگیری مدیران و حمایت‌های جدی استاندار و سایر مسئولان گام‌های بلندی در توسعه منطقه برداشته شده است.

زارع‌زاده مهریزی تصریح کرد: حضور خیران و بخش خصوصی در اجرای طرح‌های عمرانی، فرهنگی، تولیدی، گردشگری و اقتصادی برجسته است و امیدواریم همچنان این همکاری‌ها و همدلی‌ها ادامه یابد.

فرماندار مهریز به اهمیت حضور مردم و همراهی آنها در صحنه و همچنین کمک به اجرای طرح‌های مورد نیاز در شهر و مناطق روستایی اشاره کرد و بر تداوم این تعامل تاکید کرد.

زارع‌زاده مهریزی گفت: نقد سازنده توسط خبرنگاران و مردم نه تنها مذموم نیست بلکه موجب بررسی مسائل  و آسیب‌شناسی است و از آن حمایت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت به همراهی مردم و خبرنگاران برای تحقق اهداف عالیه نظام و انقلاب اسلامی نیاز دارد و بدون آن قطعا نمی‌توان به تنهایی در رسیدن یه اهداف موفق بود.

در این نشست خبری توسط کانون خبرنگاران مهریز از فرماندار ، بخشدار و معاونان فرمانداری مهریز قدردانی شد.

مهریز ۱۰ خبرنگارو عکاس خبری فعال دارد.

هفته دولت تا هشتم شهریورماه ادامه دارد.

۷۵۳۶/ ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.