احمد ترحمی روز شنبه در نشست هم اندیشی استاندار یزد با اصحاب رسانه که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، افزود: فعالیت‌های بسیار زیادی در این دوره در حال انجام است و حتی روزهای تعطیل نیز ادامه دارد و امیدواریم در حد وسعمان به نتیجه‌ای برسیم که مورد رضایت مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: برگزاری یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه سال جاری در استان در پیش رو داریم که تمهیدات لازم برای برگزاری شایسته انتخابات اندیشیده شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد اظهار داشت: در این راستا چهار اصل اساسی را در اولویت و سرلوحه فعالیت‌های خودمان قرار دادیم که در برگزاری انتخابات این چهار اصل ملاک عمل ما خواهد بود.

وی ادامه داد: سلامت انتخابات از اولین اصل‌های ملاک عمل ما است، همچنین در برگزاری انتخابات بر اساس مر قانون دومین اصل ملاک عمل ما خواهد بود.

ترحمی افزود: امنیت انتخابات نیز در سومین مرحله قرار دارد که نقش مهمی در مشارکت مردم و همچنین بهترین نحو انجام شدن فعالیت‌های اجرایی دارد لذا در انتخابات پیش رو رییس ستاد امنیت انتخابات نیز مشخص شده است.

وی گفت: مشارکت حداکثری مردم از دیگر اصول است که امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده مشارکت حداکثری را شاهد باشیم  و ان شاءالله شاهد برگزاری انتخابات سالم و قانونمند خواهیم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ضمن قدردانی از زحمات رسانه‌ها مشارکت در برنامه‌ها را یادآور شد و با اشاره به لزوم پاسخگویی مدیران به رسانه‌ها گفت: امیدواریم بتوانیم در تمام زمینه‌ها پاسخگوی اصحاب رسانه باشیم

در این نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به پرسش‌های خبرنگاران در خصوص موضوعات مرتبط با حوزه فعالیت این معاون استاندار پاسخ داد. 

۷۵۳۵/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.