رضا زارع زاده مهریزی جمعه شب در جمع شماری از مردم شهرستان با اشاره به اینکه مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف عامل موثری برای اقتدار نظام است افزود: دمیدن روح امید به مردم موجب جلب اعتماد و مشارکت در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: مردم مومن این شهرستان در ۴۰ سال گذشته به خوبی وظایف خود را  در قبال نظام ارزشی انجام داده‌اند و باید مسئولان بیش از گذشته در راستای حل مسائل آنها اقدام کنند.

فرماندار مهریز به ضرورت وجود جو همدلی در بین مسئولان منطقه اشاره کرد و از تمام تلاش‌ها و فعالیت‌ها در راستای خدمتات رسانی به مردم قدردانی کرد.

زارع زاده مهریزی خاطرنشان کرد:  هدف دولت حل و فصل امور و خدمات صادقانه به مردم است که در این راه مهم به رغم تمام تحریم‌های ظالمانه دشمن اقدام‌های زیادی انجام شده است.     

به گزارش ایرنا، هشت عضو ستاد برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی این شهرستان تعیین و معرفی شدند.

محمدجواد برزگر منشادی به عنوان مسئول ستاد انتخابات و مهدی شکری بغدادآبادی در سمت دبیر این ستاد اتتخابشدند. 

 حامد شیشه‌بری مسئول امور آموزش، مهدی شکری مسئول امور فناوری و اطلاعات و مسعود خلیلی به عنوان مسئول امور امنیتی و استعلام وظایف خود را انجام می‌دهند.

محمد ابویی مهریزی مسئول امور تدارکات و پشتیبانی، سیدعلی محمد حسینی مسئول امور تبلیغات و اطلاع رسانی و مصطفی آخوندی  در سمت مسئول امور ثبت نام فعالیت می‌کنند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود و شهرستان مهریز به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های بافق ، بهاباد ، ابرکوه ، خاتم و مهریز است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

شهرستان اردکان یک نماینده، شهرستان‌های میبد و تفت هم یک نماینده دارد، همچنین مردم شهرستان‌های یزد و اشکذر یک نماینده در مجلس دارند و  حوزه انتخابیه مهریز متشکل از شهرستان‌های بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز هم صاحب یک کرسی نمایندگی در مجلس است. 

۷۵۳۶/  ۲۰۴۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.