سید محمد رستگاری در جمع سازمانهای مردم نهاد شهرستان یزد گفت: امیدواریم اینگونه نشست‌ها در راستای معرفی هر چه بهتر و بیشتر توانمندی‌ها و فعالیت های انجام شده سمن ها نقش بیشتری ایفا کند و علاوه بر تقویت توانمندی ها در راستای رفع نواقص نیز گام برداشته شود.

فرماندار یزد گفت: در راستای معرفی پتانسل‌های سمن‌های شهرستان یزد، تاکنون دو نمایشگاه توانمندی بانوان در دو محله اکرمیه و حسن آباد برگزار شد و علاوه بر اینکه  موسسات با یکدیگر آشنا شده و همکاری دارند، نسبت به معرفی و فروش محصولات تولیدی نیز اقدام شد.

رستگاری یادآور شد: ما قول نمی دهیم که بتوانیم تمام مشکلات این بخش را پیگیری کنیم ولی هرآنچه که در توان داریم بکار خواهیم گرفت تا نهایت مساعدت و همکاری انجام شود.

فرماندار شهرستان یزد گفت: خوشبختانه فعالیت های بسیار خوبی از طرف سمن های مردم نهاد و در راستای عدالت اجتماعی و توسعه امکانات و فعالیت های آموزشی در همه مناطق انجام شده و انشاالله با حمایت هایی که خواهد شد این روند تسریع خواهد شد.

کارشناس مسئول سازمانهای مردم نهاد فرمانداری شهرستان یزد نیز در این نشست اظهار داشت:در راستای تعامل هر چه بهتر با سازمانهای مردم نهاد این نشست تشکیل شد تا در بخث مشارکت ها هر کدام توانایی دارند، مشارکت کنند.

محمد جلال دهقانی اظهار داشت : بیش  از ۴۲ سمن دارای مجوز در محدوده شهرستان یزد هستند که جهت این نشست ،بیست سمن فعال تر دعوت شدند تا با مشارکت آنها در راستای توسعه همه جانبه شهرستان گام برداریم.

در ادامه این نشست مدیران و نمایندگان سمن های مردم شهرستان یزد درخواست های خود را مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

۷۵۳۷/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.