شهردار بافق از برگزاری چهارمین جشنواره تابستانی گرامیداشت دهه ولایت با هدف ایجاد روحیه امید و نشاط و شادابی به مدت چهار روز در تفرجگاه بزرگ آبشار بافق خبر داد.

به گزارش ایسنا – منطقه یزد، «سید علی نوروززاده» با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره تابستانی گرامیداشت دهه ولایت با هدف ایجاد روحیه امید و نشاط و شادابی به مدت چهار روز در تفرجگاه بزرگ آبشار بافق، اظهار کرد: در این جشنواره برنامه های شاد و مهیج خانوادگی و مسابقات ورزشی برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره که با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع همراه است، به مدت چهار روز از  ۲۸ تا ۳۱ مردادماه از ساعت 18 تا 24 در تفرجگاه آبشار و پارک بانوان برگزار می‌شود.

این مسئول برپایی غرفه‌های نمایشگاهی، ماهی‌گیری در کویر در فضایی پر از نشاط و هیجان با عنوان مسابقه «صید و صیاد»، مسابقه فوتبال حبابی و رصد ستارگان از برنامه‌های این جشنواره عنوان کرد و افزود: تفریحات همه روزه همچون اجرای ورزش زورخانه‌ای، غرفه کودکانه، توزیع چای صلواتی و همچنین اجرای برنامه‌های شاد و متنوع با حضور هنرمندان بومی و کشوری همزمان با جشن عید غدیر و گرامی‌داشت میلاد حضرت امام موسی کاظم (ع) در قالب جنگ‌های شبانه از ۲۹ تا ۳۱ مرداد ماه از دیگر برنمامه‌های این جشنواره است.

وی به اهمیت زنان و نقش آن‌ها در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: به دنبال پررنگ کردن نقش بانوان و یادآوری اهمیت این جایگاه، مسابقات ویژه‌ای برای این قشر در قالب جشنواره تابستانی در پارک بانوان نیز برگزار می‌شود.

شهردار بافق با بیان این‌که علاوه بر جشنواره تابستانی برنامه‌های دیگری نیز به مناسبت اعیاد قربان و غدیر در تفرجگاه آبشار بافق برگزار می‌شود، گفت: این برنامه‌ ها شامل اقدامات و خدماتی فرهنگی، رفاهی، تفریحی و گردشگری است که با رویکرد معرفی جاذبه‌های شهر و جذب بیشتر گردشگر اجرا می‌شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.