رییس کمیته امداد اردکان گفت: طرح ذبح عظیم در ایام عید قربان تا عید غدیر خم با هماهنگی، همدلی و همکاری خیران، ادارات، نهادها و مؤسسات خیریه با هدف اهدای گوشت قربانی به 2600 خانوار ایتام، سالمندان و نیازمندان شهرستان اردکان اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا - منطقه یزد، «محمدرضا خلیلی» ضمن تبریک عید قربان گفت: قربانی کردن به ‌عنوان رفتاری دینی و اجتماعی از جمله آیین‌های کهنی است که در میان اقوام و فرهنگ‌های مختلف به شیوه‌های گوناگون وجود داشته است ولی با وجود همه این تفاوت‌ها، این عمل در یک ‌چیز مشترک است و آن وجه تقدس و متعالی آن است.

وی افزود: طرح ذبح عظیم در ایام عید قربان تا عید غدیر خم با هماهنگی، همدلی و همکاری خیران، ادارات، نهادها و مؤسسات خیریه باهدف اهدای گوشت قربانی بین 2600 خانوار ایتام، سالمندان و نیازمندان شهرستان اردکان اجرا می‌شود.

رییس کمیته امداد شهرستان اردکان ادامه داد: این طرح با همکاری دفتر امام‌ جمعه اردکان، فرمانداری، اداره اوقاف و امور خیریه، مؤسسات نیکوکاری، خیران و کمیته امداد با هدف فرهنگ‌سازی و متجلی نمودن سنت حسنه قربانی اجرا می‌شود و این نهاد به ‌عنوان واسطه و حلقه اتصال بین مردم و نیازمندان، بستر لازم برای مشارکت هر چه بیشتر مردم را فراهم می‌کند.

وی افزود: سال گذشته 12 میلیون تومان در روز عید قربان به‌ صورت نقدی و گوشت جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

خلیلی در پایان با بیان این که مردم نیکوکار این شهرستان با هر بضاعت مالی حتی با 10 هزار تومان می توانند در این طرح بزرگ مشارکت کنند، گفت: ساده‌ترین راه‌های مشارکت در طرح ذبح عظیم واریز وجوه به شماره‌حساب 0110769749001 با شناسه 880296155 نزد بانک ملی به نام صندوق امداد ولایت کمیته امداد اردکان یا شماره کارت 8176 5002 9979 6037 است و تلفن 32221811-035 نیز برای کسب اطلاعات بیشتر در نظر گرفته ‌شده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.