محمدرضا جعفری خرمی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با همکاری هزار و ۵۰۰ نیرو  ۵۱ هزار زائر اسکان و پذیرایی می‌شوند.

وی افزود: روزانه در کربلا علاوه بر اسکان ۱۵ هزار زائر، ۲۴ هزار نفر با غذای گرم و در نجف هم هزار و ۵۰۰ نفر اسکان و یکهزار نفر تغذیه می‌شوند .

وی بیان کرد: در مسیر نجف تا کربلا هم روزانه ۲ هزار نفر اسکان  و هزار زائر با غذا گرم تغذیه خواهند شد و در کاظمین هم ۲ هزار و ۵۰۰ نفر اسکان  و  سه و ۵۰۰ نفر هم با غذای گرم تغذیه می‌شوند.

جعفر خرمی با اشاره به انتخاب مرز « چذابه» در استان خوزستان به عنوان مسیر تردد زائران یزدی، یادآور شد : در مجموع ۱۰ هزار تن در این مسیر تغذیه و اسکان خواهند شد.

وی ادامه داد: امسال ، یزد میزبان زائران افغانستان و پاکستان است که علاوه بر اسکان ۱۰۰ شهروند خارجی، از سه هزار و ۵۰۰ نفر هم تغذیه خواهد شد.

خدمات رسانی موکب ها در عراق از ۱۹ مهر الی ۳۰ مهر ماه ( ۱۲تا ۲۳ صفر) ادامه دارد و به زائران هشت روز قبل تا چهار روز بعد خدمات رسانی می‌شود.

در اربعین ۹۷، کمک‌های مردم یزد با ۹۰ کامیون و تریلی که شامل مواد غذایی ، وسایل پخت و پز، حمام سیار و پتو بود به عراق ارسال شد.

همچنین شماره حساب ۱۰۴۰۴۷۰۷۰۰۰۷ نزد بانک ملی شعبه بازار یزد برای کسانی که قصد دارند در خدمت رسانی به زائران مشارکت کنند در نظر گرفته شد .

۷۵۴۰/ ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.