بهروز شهابی زاد روز سه شنبه در نشستی با رؤسای انجمن‌های هنری و فعالان عرصه فرهنگ و هنر شهرستان هدف از نشست را بررسی راهکارها و مشکلات این حوزه دانست و افزود: باید شاهد تقویت فعالیت‌های هنری و فرهنگی در سطح شهرستان باشیم.

وی اضافه کرد: انسجام، وحدت و یکپارچگی در بین هنرمندان باید افزایش یافته و آسیب‌ها و علل کاهش فعالیت‌های هنری در سطح شهرستان بررسی شود.

شهابی‌زاد تصریح کرد: سیاست دولت تدبیر و امید حمایت همه‌جانبه از هنرمندان و فعالیت است و تکاپوی هنرمندان می‌تواند نشانه‌ای از سرزندگی و نشاط در جامعه باشد.

وی با بیان این‌که در احیای صندوق حمایت از هنرمندان باید انتخاب هیئت مدیره‌ای کارآمد مدنظر قرار گیرد؛ اظهار امیدواری کرد با این اقدام بخشی از مشکلات جامعه هنری کاهش یابد.

فرماندار اردکان، تدوین نقشه راه فرهنگ و هنر اردکان را خواستار شد و افزود: انتظار می‌رود جمعی متشکل از متخصصان و هنرمندان در این خصوص شکل بگیرد.

وی آگاه‌سازی جامعه و سپس مطالبه‌گری از مسئولان در تجلیل از هنرمندان اردکانی موفق در سطح استان و کشور را ضروری دانست و گفت: در برخی عرصه‌ها نظیر ورزش این امر محقق شده است.

شهابی‌زاد خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم نکوداشت چهره‌های نام‌آور و شاخص شهرستان و نشست‌های تخصصی در حوزه وظایف اداره فرهنگ و ارشاد تعریف می‌شود و امیدواریم این موضوع با جدیت دنبال شود.

در این نشست هریک از اعضا به بیان دیدگاه‌ها، پیشنهادها و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۴/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.