فرماندار شهرستان اردکان با تاکید بر لزوم سرمایه‌گذاری برای ایجاد درآمد پایدار گفت: 230 پروژه نیمه تمام در شهرستان اردکان وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر تکمیل و بهره برداری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز شهابی‌زاد با بیان اینکه تشکیل شرکت‌تعاونی همیاران روستایی اردکان گامی مهم در ایجاد درآمد پایدار روستاها بود، اظهار داشت: روستاهای اردکان در مقایسه با شهرستان‌هایی با وضعیت مشابه، شرایط بهتری از لحاظ خدمات زیربنایی دارند.

وی تشکیل شرکت تعاونی همیاران روستایی با مشارکت همه روستاهای شهرستان را اقدامی ابتکاری و اساسی برای ایجاد درآمد پایدار روستایی دانست و ادامه داد: لازم است با سرمایه‌گذاری هرچه بیش‌تر، درآمدهای روستایی از این طریق افزایش یابد.

فرماندار اردکان با بیان اینکه بیش از ۲۳۰ پروژه نیمه‌تمام در اردکان وجود دارد؛ اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه‌ها نزدیک به ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و این در حالی است که مجموع اعتبارات سال‌جاری شهرستان، ۲۵ میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به وضعیت درآمدی کشور گفت: در شرایط جنگ تمام‌عیار اقتصادی هستیم و باید با اتکا به منابع داخلی، از این شرایط عبور کنیم.  

شهابی‌زاد با تأکید بر این‌که تکیه صرف بر منابع مالیات بر ارزش‌افزوده و... باعث خسارت در سال‌های آینده می‌شود؛ تصریح کرد: اقدام روستاها در تأسیس شرکت تعاونی همیاران روستایی و سرمایه‌گذاری در کارهای عمرانی یکی از اقدامات شاخص و تحسین‌برانگیز بوده که باعث ایجاد درآمد پایدار در روستاهای اردکان شده است.  

فرماندار اردکان اظهار داشت: لازم است وفاق و همدلی تقویت شود و با نظارت و بازرسی کافی، توسعه همه‌جانبه همه روستاها در بخش‌های سه‌گانه رقم بخورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.