سرهنگ سید طاهر موسوی شنبه شب به مناسبت روز خبرنگار افزود: تامین امنیت سرلوحه اهداف پلیس و تولید اجتماعی است و خبرنگاران نیز از مهمترین ارکان بالا بردن سطح امنیت اجتماعی پایدار هستند که با پلیس همکاری می کنند.

وی تصریح کرد: همکاران ما در شهرستان با دیدگاه و روحیه جهادی فعالیت دارند و ان

شاءالله ما بتوانیم در این مسیر رو سفید باشیم.

فرمانده منطقه انتظامی میبد با تشکر از رابط نیروی انتظامی شهرستان ادامه داد : پلیس با اقتدار با کسانی که بخواهند امنیت جامعه را مخدوش کنند برخورد خواهد کرد ، اقتدار همراه با مهربانی سرلوحه کار پلیس است و آحاد جامعه همکاری خوبی با ما دارند.

وی افزود : انتقادات سازنده در رفع نواقص و مهیا کردن زمینه برای فعالیت‌های بیشتر موثر است و هرچه ارتباط بین پلیس و رسانه‌ها تقویت شود اخبار به موفع ، مناسب ، دقیق و هدفمند اطلاع رسانی می‌شود و می‌توان برای امنیت تلاش‌های بیشتری انجام داد.

موسوی پرهیز ازحاشیه سازی و نوید دادن امنیت پایداربه مردم و خدمت‌رسانی با هدف دلسوزی برای مردم را در انعکاس خبرها مهم برشمرد.

وی عمده مشکلات شهرستان مربوط به حوزه ترافیک دانست که علی رغم هشدارها و برگزاری کلاس‌های آموزشی باز هم شاهد حوادث و تصادف تلخ هستیم و باید اصحاب رسانه با اطلاع رسانی و آموزش‌هایی نظیر جا انداختن فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی از روی دادن اتفاق‌های ناگوار جلوگیری کنند.

فرمانده منطقه انتظامی میبد یادآور شد : مصوبات خوبی در حوزه ترافیک وضع شدکه با اجرای آنها و مصوبات قبلی اقدامات خوبی درزیرساخت‌ها انجام می‌شود.

وی بدون اشاره به آمار و ارقام اضافه کرد:آمار تصادف جرحی در حوزه درون شهری میبد سال ۹۸ نسبت به ۹۷ ، ۱۰۳ درصد،مجروحان ۱۴۳ درصد و آمار فوتی ها ۲برابر افزایش داشته است.

این مسئول انتظامی شهرستان به برخورد قاطع و جدی با متخلفان راهنمایی و رانندگی برای حفظ جان مردم  اشاره کرد که در این ارتباط تعداد خودرو و موتورسیکلت‌ توقیف شده است ، همچنین باند تعدادی از سوداگران مواد مخدر نیز متلاشی شد.

وی همینطور در مورد سرقت دام ،مقاوم سازی و امنیت محل با حصارکشی و داشتن قفل مناسب و پرهیز از رهاسازی دام و گماردن  نگهبان مورد اعتماد در محافظت از حیوانات با توحه به دور بودن محل دامداری از محل سکونت دامدار را در کاهش سرقت موثر دانست که باید به آن توجه شود.

فرمانده  منطقه انتظامی میبد سرقت در میبد را خرد و با درصد کم اعلام کرد که مردم با توجه به هشدارهای پلیس در سایه همکاری رسانه‌های شهرستان می‌توانند نقش موثری در کاهش آنها داشته باشند.

موسوی در ادامه به برخورد جدی با مروجین فساد و بی حجابی و نیز آرایشگران و افرادی که تصاویر مستهجن در کانال‌های تلگرامی منتشر می‌کنند تاکید کرد.

وی همچنین استخدام در نیروی انتظامی میبد در مقاطع تحصیلی دیپلم با ۲۵ سال، لیسانس با ۲۸ سال و فوق لیسانس با ۳۰ سال به صورت پیمانی خبر داد که جوانان می‌توانند همراه با آن خدمت سربازی خود را نیز بگذرانند.

مرکز شهرستان ۱۰۴هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

۹۹۳۴ /۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.