حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی شنبه شب در دیدار جمعی از نخبگان ورزشی رشته دو و میدانی شهرستان افزود: اداره ورزش و جوانان باید برای تامین رشته‌های مورد علاقه جوانان و نوجوانان تلاش مضاعفی داشته باشد.

وی اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های مالی که وجود دارد با مدیریت و برنامه ریزی‌های خوب انجام شده ورزش این شهرستان  در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است.

حسینی ادامه داد: در این شهرستان استعدادهای بالقوه زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی وجود دارد و با تلاش و همدلی زمینه توسعه بسیاری از رشته‌های ورزشی فراهم شده و ورزشکاران ابرکوهی در میادین مختلف افتخار آفرینی کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه اضافه کرد: ورزش این شهرستان با تلاش‌های انجام شده در سال‌های به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده است.

 امام جمعه ابرکوه در این آئین با اهدا لوح سپاس از سید محمد رضا جوهری ، امیرحسین راجی ،  امیرحسین رستمی از نخبگان  رشته دو و میدانی شهرستان که مقام نخست استان را کسب کردند ، تجلیل کرد.

هم‌ اکنون ۲۰ فضای مسقف و روباز ورزشی در شهر و روستاهای بخش مرکزی و بهمن دایر و در اختیار علاقه‌مندان به ورزش قرار دارد.

در ابرکوه چهار هزار و ۲۷ ورزشکار بیمه‌ شده فعالیت دارند که ۲ هزار و ۲۳۷ نفر مرد و بقیه زن هستند که در ۳۷ هیات فعال در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزارنفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۰/ ۲۰۴۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.