مسابقات ریتد کشوری شطرنج جام فولاد غدیر ایرانیان با حضور ۱۰۱ شرکت‌کننده از چهار استان کشورمان در اردکان برگزار شد.

«احمدشکراللهی» رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان در حاشیه این رویداد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه یزد، گفت: مسابقات ریتد کشوری شطرنج با عنوان «جام فولاد غدیر ایرانیان» با حضور ۱۰۱ شرکت‌کننده خانو و آقا از چهار استان کشور صبح و عصر جمعه در اردکان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها طی 12 ساعت، تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها شرکت‌کنندگانی از شهرهای تهران، اصفهان، کرمان، رفسنجان و شهرستان‌های استان یزد در هفت دور به روش سوئیسی با هم به رقابت پرداختند.

شکراللهی خاطرنشان کرد: این مسابقات در کانون امام خمینی(ره) اردکان برگزار شد که در پایان امیرحسین کاشفی نفر اول شد، سید ابراهیم مدرس وامق در جایگاه دوم قرار گرفت و آرمان سرستیان عنوان سوم را کسب کرد. علیرضا گودرزی و امیرعباس ملکی نیز به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

یادآور می‌شود؛ نفر برتر ریتینگ زیر ١٧٠٠ این مسابقات امید عبداللهی شد و بنیامین سوادپور عنوان برتر ریتینگ زیر ١٥٠٠ را کسب کرد و نفر برتر بانوان نیز دنیا صحت معرفی شد.

در این رقابت‌ها نفر اول زیر ٨ سال: سید آراد علوی، نفر اول زیر ١٠ سال: سید محمد امین موسوی، نفر اول زیر ١٢ سال: آراد آثاری، نفر اول زیر ١٤ سال: امیرعباس اخگری، نفر اول زیر ١٦ سال: محمدمتین حیدری و  نفر اول پیشکسوت زیر ٥٥ سال نیز محمود بخشایش، معرفی شدند.

نفرات اول تا سوم شهرستان اردکان هم به ترتیب محمد طالعی، علی باقری و فاطمه نوری بودند.

گفتنی است، در پایان این رقابت‌ها با حضور «سیاوش باطنی» مدیر شرکت تعاونی همیاران فولادغدیر، «احمدشکرالهی» رئیس اداره ورزش و جوانان اردکان، «وحیده صوابیه» و «عاطفه بهجتی» رؤسای هیات‌های شطرنج استان یزد و شهرستان اردکان، جوایز نفرات برتر اهداء شد و از شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.