سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد با اشاره به برگزاری منظم آزمون استخدامی آتش‌نشانی در جهاددانشگاهی یزد، اظهار کرد: نتایج بخش علمی این آزمون استخدامی تا یک ماه آینده اعلام خواهد شد.

«امیر شاکری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه یزد، با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی در یزد، گفت: موضوع خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرها برعهده شهرداری‌هاست لذا وزارت کشور برای پشتیبانی و ارتقاء این بخش به ویژه در حوزه نیروی انسانی مجوزی صادر کرد تا شهرداری‌ها بتوانند نیروهای انسانی مورد نیاز خود در این بخش را از طریق آزمون استخدامی تامین کنند.   

وی افزود: در همین راستا همزمان با سراسر کشور، آزمون علمی این مهم توسط جهاددانشگاهی با حضور 14442 نفر برگزار شد  و پس از اعلام نتایج نیز تا سه برابر ظرفیت استخدامی، برگزیدگان در آزمون عملی شرکت می‌کنند تا در نهایت 120 نفر تصدی پست‌های آتش‌نشانی در 15 شهر استان برای برعهده می‌گیرند.

به گفته این مسئول، بنا به توافق صورت گرفته با جهاددانشگاهی نتایج آزمون علمی پس از یک ماه منتشر و بلافاصله برگزیدگان مراحل آزمون علمی آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به نظم برگزاری آزمون در یزد، اظهار کرد: از ساعات اولیه ناظران استانداری و وزارت کشور در محل آزمون حضور داشتند و خوشبختانه همکاران جهاددانشگاهی یزد با تلاش و همتی که داشتند و جلسات متعددی در امور شهری استانداری در این باره برگزار شد، شاهد برگزاری منظم آزمون بدون هیچ گونه مشکل و خللی بودیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.