بهروز شهابی زاد روز پنجشنبه به مناسبت روز خبرنگار در گفت و گو با ایرنا افزود: خبرنگار به‌عنوان چشم بینای جامعه رسالت سنگین آگاهی‌بخشی، حق‌طلبی، هدایت و شکل‌دهی افکار عمومی را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: هم‌زمان با ۱۷ مرداد، سالروز شهادت خبرنگار والامقام و متعهد، شهید محمود صارمی که به درستی به نام روز خبرنگار مزین شده از تلاش همه فعالان عرصه خطیر اطلاع‌رسانی شهرستان اردکان تقدیر نموده و امیدوارم همچنان با تکیه بر رعایت اخلاق حرفه‌ای و حفظ احترام به حقوق فردی و شئون انسانی در تمام مراحل زندگی موفق و منصور باشند.

شهردار اردکان نیز روز خبرنگار را روز گام نهادن در وادی آگاهی و نیک‌اندیشی دانست و گفت: تکریم خبرنگار، تکریم آگاهی و امید است.
اباذر غفوری ادامه داد: خبرنگاران و قلم نگاران، قاصدان و بذرافشانان صداقت و صراحت‌اند که واژگان را هنرمندانه کاشته و درخت امید را به بار می‌نشانند. امروز، جریان زنده اطلاعات با تکیه‌بر صداقت، صراحت و شجاعت خبرنگار در شریان‌های حیاتی جامعه به گردش درمی‌آید و شهامت و آگاهی اهل زمان را افزون‌تر می‌کند.

وی اظهار داشت:  روز خبرنگار، روز گام نهادن در وادی آگاهی و نیک‌اندیشی است و تکریم خبرنگار، تکریم آگاهی و امید است.

شهردار اردکان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی و تبریک به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار، به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع‌رسانی کشور و استان و به‌ ویژه اردکان، تصریح کرد: از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در یاری‌رساندن به شهرداری اردکان در انجام رسالت‌های خود، قدرانی نموده و برای تمامی خبرنگاران متعهد و کوشا، سلامتی و توفیق پویشی آگاهانه و سرشار از صداقت و اخلاق را از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نمایم.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۴/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.