احمد ترحمی روز چهارشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری ایرنا یزد که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد افزود: اصحاب رسانه باید درون خود را بازخواست کنند و اینگونه نباشد که عده ای فکر کنند چون من صاحب رسانه و قلم و جایگاه هستم ،مصون از هر خطا هستم؛ حساسیت کار خبرنگاری ضریب خطا هم دارد ولی باید خود اصحاب رسانه و قلم و خبرنگاران درون خود را آسیب شناسی کنند.

وی ادامه داد: برخی افراد هستند که هیچ نقطه مثبتی را نمی بینند و نمی پسندند و اگر مطالب سه ماه گذشته انها را نگاه کنید فقط مختص به کاستی ها و اشکال تراشیهاست و ایا این واقعیت است و هیچ نقطه مثبتی نبوده است؟.

معاون سیاسی استاندار یزد افزود: ما نمی گوییم در سطح مدیریت ها هیچ نقصی نیست ولی آیا واقعا هیچ نقطه مثبتی هم نبوده ، متاسفانه گاها با الفاظ و بیانانی مطالبی بیان می شود که باعث تاسف است از این رو باید از درون خود اصحاب رسانه، بازنگری و بررسی و اقدام صورت گیرد.

ترحمی افزود: حبرنگاران با کمترین امکانات و در آمد و با دغدغه و عشق در عرصه رسانه فعالیت دارند و گاها تبعات سنگینی هم برای آنها بوجود می آید ولی نباید همه چیز را به دید طلبکاری دید و همه را منفی و بد مشاهده کرد .

  وی در ادامه ضمن تبریک روز خبرنگار ،اظهار داشت: خبرگزاری ایرنا بعنوان رسانه مادر در کشور فعالیت دارد و خوشبختانه با توانایی و اثرگزاری بالایی که دارد توانسته به مرجعی برای رسانه های دیگر و بویژه رسانه های مکتوب تبدیل شود.

معاون سیاسی استاندار یزد گفت: خوشبختانه در استان یزد رسانه هایی با انگیزه و تلاش و صداقت وجود دارند و عمدتا در این راه بدون هیچ چشمداشتی فعالیت می کنند و انشا الله ما دولتی ها نیز بتوانیم با فراهم نمودن بستر مناسب برای پاسحگویی، قدردان زحمات آنها باشیم.

۷۵۳۷/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.