استاندار یزد در جشن ازدواج نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان یزد گفت: امید است با برگزاری این‌گونه اقدامات ارزشمند در امر ازدواج، گام‌های سازنده‌ای برای افزایش آمار ازدواج و گسترش فرهنگ ازدواج آسان در سطح جامعه برداشته شود.

به گزارش ایسنا – منطقه یزد، «محمدعلی طالبی» در مراسم جشن ازدواج 30 زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان یزد که با همکاری فرمانداری یزد برگزار شد، گفت: امید است با برگزاری این‌گونه اقدامات ارزشمند در امر ازدواج، گام‌های سازنده‌ای برای افزایش آمار ازدواج و گسترش فرهنگ ازدواج آسان در سطح جامعه برداشته شود.

وی در این مراسم که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد، فرماندار یزد، جمعی از مسئولان کمیته امداد شهرستان یزد و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حمیدیا برگزار شد، بیان کرد: برگزاری چنین ازدواج‌هایی نشان‌دهنده فرهنگ مردم یزد، فرهنگی که به‌ دور از بسیاری از تجملات، موانع و مشکلات به ازدواج آسان زوج‌های جوان در سطح استان کمک می‌کند.

استاندار یزد تصریح کرد: اصل فلسفه ازدواج برای کنار هم بودن و داشتن تفاهم در مسیر زندگی مشترک است.

«سید محمد رستگاری» فرماندار یزد نیز در این مراسم باشکوه با تبریک آغاز زندگی مشترک زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد، گفت: عروس و دامادهایی که تصمیم گرفتند زندگی مشترک را با یک ازدواج آسان و بدون تشریفات آغاز کنند، باید الگویی برای بسیاری از جوانان باشند وزندگی بر پایه تفاهم و همدلی را جاودانه کنند.

وی ادامه داد: زوج‌های جوانی که در مراسم جشن ازدواج حضور دارند و دغدغه اشتغال دارند، در صورت داشتن مجوز کسب‌وکار می‌توانند با معرفی‌نامه فرمانداری یزد به دستگاه‌های مرتبط معرفی و نسبت به دریافت تسهیلات 50 میلیون تومانی اقدام کنند.

گفتنی است؛ در این مراسم هدایایی به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان یزد اهدا شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.