نشست توجیهی اعضای تیم ارزیابی فضای عمومی با حضور نمایندگان دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد برگزار شد .

به گزارش ایسنا - منطقه یزد، «محمد حسین ریاحی» ضمن خیر مقدم به اعضای تیم ارزیابی فضای عمومی وزارت متبوع، گفت: بازرسی فضای عمومی یکی از موضوعات مهم در سطح وزارت است که سلامت اداری، حقوق شهروندی، ارتباطات درون و برون سازمانی و میزان مشارکت دستگاه های عضو شورای هماهنگی 4 محور اصلی این ارزیابی را تشکیل می دهند .

وی انجام فرآیند ارزیابی را مثبت عنوان کرد و افزود: در طول اجرای فرآیند ارزیابی نقاط مثبت و ضعف شناسایی می شود که می توان با ارائه راه کارهای مناسب و هم فکری تمام دستگاه های تابعه ضعف های احتمالی را بهبود دهیم .

«شعله جعفرنژاد» مسئول هماهنگی تیم ارزیابی فضای عمومی یکی از موضوعات مهم و مورد تاکید وزارت را شفافیت عنوان کرد و گفت: منظور از شفافیت اطلاع رسانی به موقع قوانین و مقررات بوده که تسهیل در فعالیت های بین سازمانی و الزام به پاسخگویی مسئولین از اهداف آن است.

وی با بیان اینکه برخی از معیارها و محورهای ارزیابی در استان ها قابل اجرا نبوده است، گفت: با توجه به هماهنگی های بعمل آمده محورها و معیارها براساس وظایف دستگاه های اجرایی در استان ها تدوین و امسال عملیاتی شد و دستگاه های اجرایی تابعه در چهار گروه قرار گرفتند  

مسئول هماهنگی تیم ارزیابی فضای عمومی وزارت متبوع لزوم استفاده از ظرفیت و پتانسیل دستگاه های عضو شورای هماهنگی در راستای انجام وظایف و ماموریت های مشترک را مورد تاکید قرار داد .

گفتنی است؛ طی این هفته، تیم ارزیابی فضای عمومی وزارت متبوع به ارزیابی دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد که متشکل از صندوق کارآفرینی امید، صندوق بازنشستگی، صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، ادارات کل بهزیستی، تامین اجتماعی، مدیریت درمان، آموزش فنی و حرفه ای،بانک توسعه تعاون و بانک رفاه کارگران است، خواهند پرداخت .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.