استاندار یزد با استقبال از طرح حضور مسئولان دستگاه‌ها در مراسم نماز جماعت مدارس، گفت: ستاد اقامه نماز برنامه پیشنهادی حضور مسئولان را ارائه کند تا به دستگاه‌ها اعلام کنیم.

به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«محمدعلی طالبی» در نشست ستاد اقامه نماز ‌استان که با حضور آیت الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، برگزار شد با تقدیر از فعالیت کارکنان ستاد اقامه نماز در استان، اظهار کرد: توقع این است که جلسات با فاصله زمانی کمتری برگزار شود تا با حجم انبوهی از مسائل بر جای مانده از سالهای قبل مواجه نشویم.

وی افزود: برگزاری به موقع جلسات می‌تواند در جهت همکاری ستاد اقامه نماز و دستگاه‌های اجرایی مثمرثمر باشد.

استاندار یزد در ادامه با اشاره به بازسازی برخی از سرویس‌های بهداشتی مدارس، گفت: لازم است اداره کل آموزش و پرورش در این رابطه اطلاعات بروزی را ارائه کند تا با محوریت اداره کل نوسازی مدارس استان و همکاری شهرداری و با استفاده از محل اعتبارات محلی در جهت روند بازسازی اقدامات لازم صورت پذیرد.

طالبی با بیان اقدامات صورت گرفته در جهت برگزاری اجلاس استانی نماز در شهرستان اردکان، اعلام کرد: با توجه به موضوع اجلاس در سال جاری لازم است تا همکاری نزدیکی بین دبیرخانه و اداره کل آموزش و پرورش برقرار شود تا شاهد محتوای مناسبی در اجلاس باشیم.

این مسئول همچنین با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه تر و بهتر این اجلاس گفت: انتظار می‌رود فرمانداری اردکان از تجربه شهرستان مهریز که در سال گذشته میزبان این اجلاس بوده، استفاده کند.

استاندار یزد خواستار ارائه گزارش از سوی آموزش و پرورش استان در رابطه با وضعیت نمازخانه‌های مفروش شده مدارس در جهت برنامه‌ریزی‌های لازم شد و افزود: در بحث تهیه پیش نویس تفاهم‌نامه جهت حضور روحانیون ادارات در مدارس هم لازم است ستاد اقامه نماز از ادارات اطلاعات را تهیه و پیش نویس مذکور تدوین شود و  حمایت‌های لازم در این خصوص نیز صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه سخنان خود با بررسی طرح پیشنهادی حضور مسئولان در مراسم‌های نماز جماعت مدارس، اعلام کرد: ستاد اقامه نماز ‌استان برنامه‌ریزی‌های لازم را در جهت حضور مسئولان انجام دهد تا براساس برنامه ریزی پیشنهادی به دستگاه‌ها اعلام شود.

استاندار یزد با اشاره به برنامه‌های پشتیبانی فرهنگی، تفریحی و درسی عنوان کرد: در جهت تهیه اقلام فرهنگی، پیشنهادات مربوطه به استانداری ارائه گردد تا در صورت امکان برنامه ریزی‌های لازم در این خصوص انجام شود.

وی در پایان سخنان خود، با تقدیر از راه‌اندازی شورای حامیان نماز به‌عنوان کاری بسیار ارزشمند، اعلام کرد: باید از تجارب دیگر استان‌ها استفاده شود و موسسات همراه را به‌عنوان اولین اعضای این شورا پیش‌قدم کنیم منتهی پیش از آن باید ساختار این شورا به صورت دقیق مشخص شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.