این رقابتها به مدت سه روز به میزبانی هیات ورزشهای رزمی استان یزد با حضور ۳۰۰ ورزشکار در ۲ گروه سنی ۱۲ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۵ سال برگزار شد.

در رده سنی نونهالان در وزن ۳۵ کیلوگرم اکبر ساعدی از کردستان، ۴۰ کیلوگرم علی اسماعیل زاده از آذربایجان غربی، ۴۵ کیلوگرم سروش قادری از آذربایجان غربی، ۵۰ کیلوگرم محمد مهدی اسدیان از تهران، ۵۵ کیلوگرم کارو مارویی از سیستان و بلوچستان، ۶۰ کیلوگرم علی کندری از سیستان و بلوچستان و ۶۶ کیلوگرم مهرداد اسپانی از اصفهان اول شدند.

همچنین در رده سنی نوجوانان در وزن  ۴۵ کیلوگرم علیرضا نادری از مازندران، ۴۸ کیلوگرم علیرضا رحیمی از هرمزگان، ۵۱ کیلوگرم حسین کریمیان از اصفهان، ۵۴ کیلوگرم امیرمحمد جهانگیری از خوزستان، ۵۷ کیلوگرم علی اصغر کاویانی از مازندران، ۶۰ کیلوگرم امین عزیزیان از کردستان، ۶۳ کیلوگرم اشکان عالی از آذربایجان غربی، ۶۷ کیلوگرم میلاد شیخ مراد از آذربایجان غربی ، ۷۱ کیلوگرم امیر مهدی بیان از تهران و ۷۵ کیلوگرم محمد نصیری از تهران اول شدند.

به نفرات برتر لوح و مدال اهدا شد.

هم اکنون حدود چهار هزار ورزشکار استان که یک هزار و ۸۰۰ نفر را بانوان تشکیل می‌دهد در تمام رشته‌های رزمی در ۸۰ باشگاه که ۵۰ باب آن در شهرستان یزد قرار دارد عضویت دارند.

افزون بر ۱۵۰ رشته ورزشی تحت پوشش فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور است.

استان یزد ۴۸ هیأت ورزشی دارد.

۷۵۳۶/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.