کاظم آسیابانپور عصر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سعید صادقیان به عنوان مربی، حسین شاکری دستیار مربی و نادر قانع به عنوان مربی دروازه بانان انتخاب شدند.

وی ادامه داد: مدیرعامل باشگاه امیرمحمد دستا و سرمربی تیم حمید عندلیبی است.

مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم کشور با حضور ۶۵ تیم در پنج گروه ۱۳ تیمی از شهریور ۱۳۹۸ آغاز می‌شود و در این مرحله تیم‌ها به صورت تک بازی با یکدیگر روبرو خواهند شد و در مجموع در ۶ بازی میزبان و در ۶ بازی مهمان خواهند بود.

در پایان این مرحله، تیم‌های اول و دوم به صورت مستقیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد و تیم‌های سوم و چهارم برای فصل بعد در جدول مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم باقی خواهند ماند و تیم‌های پنجم به بعد به لیگ‌های استانی سقوط می‌کنند.

در مرحله دوم ۱۰ تیم صعود کننده به همراه ۲۰ تیم باقی مانده از فصل قبل بازی‌های مرحله نهایی را در سه گروه ۱۰ تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهند کرد.

هم اکنون تیم‌های یزد لوله و شهید قندی به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور خواهند داشت.

هم اکنون ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه حضور دارد و سالانه حدود ۶۰۰ مسابقه فوتبال در لیگ‌های استانی برگزار می‌شود که نقش مهمی در توسعه این رشته در یزد دارد.

۷۵۳۶/ ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.