بازرس کل استان یزد با تاکید بر مبارزه جدی‌تر با فساد از طریق شیوه الکترونیکی، اظهار کرد: میزان مبارزه با  فسادی که در دستگاه‌های اجرایی و اداری کشور وجود دارد با انتظارات مردم فاصله زیادی دارد.

 به گزارش ایسنا - منطقه‌ یزد، حجت الاسلام و المسلمین «اکبر طالبی چاهوکی» در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میبد، گفت: بیش از چهار دهه از نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و اتفاقات قابل توجه و افتخار آمیزی که در این مدت روی داده، ایران را در دنیا متمایز کرده است به نحوی که امروز جهانیان با نگاهی ویژه به نظام جمهوری اسلامی می‌نگرند.

وی افزود: با وجود فشارها و تحریم‌های اقتصادی حاکم بر نظام جمهوری اسلامی، پیشرفت‌های حاصل شده در مسائل رفاهی، امنیتی، علمی، هسته‌ای و نانو، کشورمان را بر  دیگر کشورها  برتری داده است.

حجت الاسلام طالبی با بیان این که مبارزه با فساد در دستگاه‌های اجرایی باید جدی گرفته شود، اظهار کرد: البته مبارزه با فساد در دستگاه‌های دولتی و اجرایی، نگرانی‌هایی را برای مردم به وجود آورده است چرا که این میزان برخورد با فساد از انتظارات مردم فاصله زیادی دارد و لذا امیدواریم با همراهی دولت الکترونیک و از طریق مبارزه با فساد به شیوه الکترونیکی، برخوردها جدی‌تر اعمال شود.

مدیر کل بازرسی استان در ادامه تاکید کرد : لازم  است جهت همکاری میان واحدهای قوه قضاییه نظیر دادسرا و سازمان بازرسی، شعب ویژه‌ای در دادسرا  و دادگاه بدوی و تجدید نظر دایر شود.

وی از اعتماد مردم را به عنوان سرمایه مهم نظام یاد کرد و گفت: جلب اعتماد مردم به عنوان سرمایه نظام است و باعث استقرار،  استمرار، بقا، اقتدار و قدرت نظام می‌شود لذا تزلزل در پشتیبانی مردم از نظام نگران‌کننده خواهد بود.

حجت الاسلام طالبی در پایان موضوع پیشگیری و مبارزه با فساد را یک مبحث بسیار جدی خواند که باید در تمام ارکان مورد اهتمام جدی قرار گیرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.