مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با بیان این که تولید کالاهای اساسی و تداوم زنجیره تولید باید در اولویت قرار گیرد، اظهار کرد: صنایع تولیدی و اشتغالزا را حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایسنا – منطقه یزد، «آرش نواب» در بازدید یک از از واحدهای تولیدی شهرستان مهریز، تصریح کرد: برنامه مدونی برای احیای واحدهای صنعتی دارای مشکل در مناطق مختلف داریم و با جدیت رونق و توسعه صنعت در استان پیگیری می‌شود.

وی گفت: فعالیت کارخانجات و صنایع در شهرستان مهریز نشان‌دهنده سرمایه‌گذاری مناسب صورت گرفته در این شهرستان است.

وی بیان کرد: درخواستی در زمینه اتصال فیدر خط‌هایی ششم و هشتم وجود دارد که  مقرر شد در این زمینه اقدامات لازم توسط شرکت توزیع صورت پذیرد زیرا در کنار تامین نیازهای شهرک می‌تواند به شبکه برق شهرستان نیز کمک کند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق با بیان این که تولید کالاهای اساسی و تداوم زنجیره تولید باید در اولویت باشد،  خاطرنشان کرد: شرکت توزیع از صنایع تولیدی و اشتغالزا برای بهبود شرایط اقتصادی حمایت می‌کند.

«رضا زارع زاده» فرماندار مهریز نیز در این بازدید گفت: کارهایی برای بهبود وضعیت صنایع شهرستان انجام شده است ولی کافی و راضی‌کننده نیست و انتظارات قانونی صنعتگران در حوزه انرژی باید برآورده شود.

وی افزود: از ابتدای امسال مواردی مانند حفظ اشتغال موجود و نیز رفع تهدید از اشتغال واحدهای دارای مشکل هدف‌گذاری شده و در همین راستا متناسب با وضعیت منطقه برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.